НОВИНИ від 12.08.2002


Найкрупнiшi європейськi iнтернет-компанiї збираються об'єднатись для просування онлайн-реклами. В нову органiзацiю пiд назвою "Європейська асоцiацiя iнтерактивної реклами" (European Interactive Advertising Association) увiйдуть такi компанiї, як AdLINK Internet Media, AOL Europe, IP-WEB.NET, Lycos Europe, MSN Europe, Tiscali, T-Online International и Yahoo! Europe. Штаб-квартиру IEAA буде розмiщено в Лондонi.

IEAA хоче довести, що iнтернет-реклама є ефективним i надiйним засобом просування товарiв та послуг i, як повiдомляє Financial Times, збирається збiльшити долю онлайн-реклами з сьогоднiшнього 1% до 5-7% в 2007 роцi.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC