НОВИНИ від 26.01.2017


Довіра до СЕО різко впала і сягнула історичного мінімуму

За даними нового глобального дослідження Edelman Trust Barometer, у ході якого було опитано 33000 осіб у 28-ми країнах світу, довіра до СЕО виявилася дуже низькою: лише 37% визнали, що керівники заслуговують довіри в якості представників компаній. У порівнянні з минулим роком відсоток довіри до топ-менеджерам впав на 12% і показав найнижчі результати, починаючи з 2001-го року.

Довіра до СЕО різко впала і досягла історичного мінімуму «Люди хочуть більше таких СЕО, як Пол Полман (CEO Unilever) або Говард Шульц (CEO Starbucks). Вони хочуть людей, які визнають, що у компанії є соціальна відповідальність. Я не кажу про корпоративну соціальну відповідальність, а про рішення проблем з автоматизацією або торгівлею, з тим, що станеться зі мною як зі співробітником», — коментує результати дослідження Річард Едельман (Richard Edelman), CEO агентства.

Автори звіту вважають, що співробітники повинні опинитися у фокусі бізнесу. Люди більше довіряють персоналу, який повинен розповідати про новини в галузі, зусиллях в області інновацій і бізнес-практиках. 38% більше довіряють співробітникам, якщо вони розповідають про фінансові доходи і операційну діяльність. 20% довіряють СЕО в цій області.

Едельман радить компаніям «використовувати співробітників, вводити їх у курс справи і чесно говорити про те, що відбувається в компанії».

Бізнес страждає ще й тому, що люди просто не встигають за змінами, що відбуваються, і це їх лякає. 53% опитаних вважають, що бізнес і індустрія змінюються надто швидко. 60% бояться втратити роботу через власну недостатню кваліфікацію та іноземних конкурентів. 58% побоюються приїжджих, «які готові працювати за менші гроші». 55% — «витоку» їх робочих місць туди, де праця коштує дешевше. Нарешті, 54% просто бояться автоматизації.

Тим часом медіа, що належать компаніям, такі як сайти брендів і канали в соцмережах, мають такий же рівень довіри, що і медіа організації. Цим каналам довіряють 43% людей, хоча до ЗМІ довіра впала на 3% за останні п'ять років. Відносно отримання інформації опитані більше довіряють пошуковикам (59%), ніж редакціям (41%).

За інформацією MMR.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC