НОВИНИ від 06.02.2019


Світовий ринок реклами зросте в 2019-му році на 3,8% до $ 625 млрд

За оцінками експертів Всесвітньої мережі Dentsu Aegis Network, заснованим на даних аналізу 59 ринків, у 2019-му році глобальний темп зростання реклами досягне 3,8%. В результаті, загальний обсяг інвестицій складе $ 625 млрд.

Що впливає на плинність персоналу: погляд зсередини Азіатсько-Тихоокеанський регіон і Північна Америка стануть основними регіонами зростання в 2019-му році, на які доведеться 42% і 30% світового приросту. Внесок у глобальне зростання в Західній Європі складе 15%, в Латинській Америці — 10%, а Центральній і Східній Європі — 4%.

Витрати на рекламу в digital виростуть на 12%, досягнувши $ 254 млрд і вперше перевищать позначку в 40% від світової частки. Цифрові канали комунікації стануть провідними на 26-ти з 59-ти проаналізованих ринках. Причому, вперше до списку країн з лідируючими позиціями в digital приєднаються США, Чехія, Малайзія і Сінгапур.

Продовжиться стрімкий темп зростання реклами на мобільних пристроях (19,2%), особливо велику частку займуть формати відео (20%), що обумовлено зростаючою популярністю переглядів реклами на смартфонах. Прогноз зростання соціальних мереж у 2019-му році залишається істотним (18,4%). У Китаї на мобільні пристрої вперше буде припадати більше трьох чвертей витрат на цифрову рекламу в 2019-му році.

Програматик-реклама зросте на 19,2%, так як модель починає впроваджуватися на телебаченні і DOOH (Digital out-of-home).

За прогнозами, витрати на телерекламу впадуть на 0,5% в умовах конкуренції c компанією Netflix, яка пропонує користувачам послугу відео за запитом. Проте телебачення продовжить впроваджувати інновації, особливо в США, — пропонуючи нові рекламні формати, знижене рекламне навантаження і рішення для атрибуції. Є ймовірність, що витрати на ТБ-рекламу знову збільшаться до 2020-го року на 1,6%.

Прогнозується, що в 2019-му році частка радіостанцій виросте на 1,1% і досягне $ 37 млрд — 6% від загальних витрат. Очікується, що технології, які стрімко розвиваються — такі як голосові помічники і розумні колонки, — будуть стимулювати використання аудіоформату.

Традиційна реклама в друкованих ЗМІ продовжить втрачати позиції (рівень зниження читання газет — на 7,2% і журналів — на 7% у 2019-му році), оскільки фокус зміститися на digital.

Зовнішня реклама продовжить рости (на 4% у 2019-му році), досягнувши 6,3%, причому зростання буде стимулювати використання DOOH.

За інформацією TADVISER.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua