НОВИНИ від 05.11.2002


Інтернет-часопис Strategy + business випустив друге щорічне видання "Найкращі бізнес-книги 2001-2002 рр", до якого увійшли як нові книги, так і старі "фаворити", що пропонують до розгляду ідеї бізнес-стратегів, практиків-професіоналів та мислителів.

За словами редакторів, їх підхід до визначення найкращих книг є досить суб'єктивним. Більшість представлених книг — роботи з менеджменту, лідерства, стратегії та етики, що викликають інтерес вже протягом багатьох років. Редакторами було вирішено також відзначити нові теми і роботи, які є актуальними до сьогодення. Це “Вільна торгівля і глобалізація”, “Управління в “Новій Європі”, “Мережі”, “Жінки-лідери”.

У путівнику містяться 10 ессе, 53 книги, 30 робіт, опублікованих у 2001-2002 роках.

Розділ

Книги

Стратегія

Jack: Straight from the Gut
by Jack Welch with John A. Byrne
(Warner Business Books, 2001)

The Art of Profitability
by Adrian Slywotzky
(Warner Books, 2002)

Out of the Box: Strategies for Achieving Profits Today and Growth Tomorrow through Web Services
by John Hagel III
(Harvard Business School Press, 2002)

Value Sweep: Mapping Corporate Growth Opportunities
by Martha Amram
(Harvard Business School Press, 2002)

Менеджмент

The Heart of Change: Real-Life Stories of How People Change Their Organizations
by John P. Kotter and Dan S. Cohen
(Harvard Business School Press, 2002)

Primal Leadership: Realizing the Power of Emotional Intelligence
by Daniel Goleman, Richard Boyatzis, and Annie McKee
(Harvard Business School Press, 2002)

Бізнес-етика

Moral Hazard
by Kate Jennings
(HarperCollins, Fourth Estate, 2002)

How Companies Lie: Why Enron Is Just the Tip of the Iceberg
by A. Larry Elliott and Richard J. Schroth
(Crown Business, 2002)

Dot.bomb: My Days and Nights at an Internet Goliath
by J. David Kuo
(Little, Brown and Company, 2001)

Managing for the Short Term: The New Rules for Running a Business in a Day-to-Day World
by Chuck Martin
(Doubleday, 2002)

The Elephant and the Flea: Reflections of a Reluctant Capitalist
by Charles Handy
(Harvard Business School Press, 2002)

Найбільша книга з менеджменту

Business: The Ultimate Resource
(Perseus Publishing, 2002)

Лідерство

Geeks and Geezers: How Era, Values, and Defining Moments Shape Leaders
by Warren G. Bennis and Robert J. Thomas
(Harvard Business School Press, 2002)

Leadership on the Line: Staying Alive through the Dangers of Leading
by Ronald A. Heifetz and Marty Linsky
(Harvard Business School Press, 2002)

Good to Great: Why Some Companies Make the Leap ... and Others Don't
by Jim Collins
(HarperBusiness, 2001)

Execution: The Discipline of Getting Things Done
by Larry Bossidy and Ram Charan
(Crown Business, 2002)

Жінки-лідери

Changing the Rules: Adventures of a Wall Street Maverick
by Muriel Siebert with Aimee Lee Ball
(Simon & Schuster Inc., Free Press, 2002)

A Big Life (in Advertising)
by Mary Wells Lawrence
(Alfred A. Knopf Inc., 2002)

Глобалізація

Free Trade under Fire
by Douglas A. Irwin
(Princeton University Press, 2002)

Against the Dead Hand: The Uncertain Struggle for Global Capitalism
by Brink Lindsey
(John Wiley & Sons, 2001)

The Case Against the Global Economy — and for a Turn Toward the Local
edited by Jerry Mander and Edward Goldsmith
(University of California Press, 1996)

George Soros on Globalization
by George Soros
(Public Affairs, 2002)

Globalization and Its Discontents
by Joseph E. Stiglitz
(W.W. Norton & Company, 2002)

Управління в "Новій" Європі

City State: How the Markets Came to Rule Our World
by Richard Roberts and David Kynaston
(Profile Books, 2001)

The Food Lover's Guide to France
by Patricia Wells
(Workman Publishing Co., 1987)

This Blessed Plot: Britain and Europe from Churchill to Blair
by Hugo Young
(Overlook Press, 1999)

The Living Company: Habits for Survival in a Turbulent Business Environment
by Arie de Geus
(Harvard Business School Press, 1997)

Paris to the Moon
by Adam Gopnik
(Random House, 2000)

A Season with Verona: Travels around Italy in Search of Illusion, National Character, and … Goals!
by Tim Parks
(Arcade Publishing, 2002)

Riding the Waves of Culture: Understanding Diversity in Global Business
by Fons Trompenaars and Charles Hampden-Turner
(McGraw-Hill, 1997)

Мережі

Linked: The New Science of Networks
by Albert-László Barabási
(Perseus Publishing, 2002)

Nexus: Small Worlds and the Groundbreaking Science of Networks
by Mark Buchanan
(W.W. Norton & Company, 2002)

Smart Mobs: The Next Social Revolution
by Howard Rheingold
(Perseus Publishing, 2002)





comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC