НОВИНИ від 14.10.2003


Кращий американський бренд — японський

Агентство Harris Interactive опублікувало черговий рейтинг торгових марок США. Десятьма брендами, які споживачі асоціюють з найкращою якістю товарів і послуг, визнани: Sony (побутова електроніка), Kraft (продовольчі товари), Dell (комп'ютери), General Motors (автомобілі), Microsoft (програмне забезпечення), Ford (автомобілі), Coca-Cola (прохолодні напої), Procter & Gamble (побутова хімія), Кеllоgg's (продовольчі товари). General Electric (побутова електроніка) і Pepsi-Cola (прохолодні напої) розділили 10-і місце. Усі торгові марки, за винятком Sony, належать американським компаніям.

Джерело — Washington ProFile.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua