НОВИНИ від 16.11.2004


Найпопулярніші бренди світу не завжди шанують

McDonald's і Microsoft, за даними останнього дослідження The Wall Street Journal, є найбільш популярними брендами у світі. Люди про них знають більше, ніж про такі компанії, як Coca-Cola, Nike і Sony, але це не пішло їм на користь, говориться у висновку за результатами опитування, респондентів якого просили назвати 15 найпопулярніших компаній.

Як відзначає газета, велика популярність не означає велику прихильність людей до того чи іншого бренду. Особливо негативно респонденти в Америці, Європі й Австралії відносяться до мережі фаст-фудів.

Не дивлячись на високий ступінь впізнанності бренду, в європейських рейтингах McDonald's займає останнє місце, а в американських і австралійських тримається у середині. McDonald's взагалі не потрапив у рейтинг 15-ти найбільш популярних компаній в Данії і Великобританії, де люди назвали їжу McDonald's "сміттям" або навіть гірше.

Хоча нова рекламна кампанія і нове більш здорове меню дозволили компанії відновити продажі в США, багато хто дуже цинічно відносяться до маркетингової політики компанії. "Так звані здорові продукти — лише символічний жест убік незадоволеної публіки, — відзначає Амандо Бузак, перекладач із Бруклина. — Це як вовк в овечій шкірі, вони роблять так мало, як тільки можуть, і продовжують продавати нездорову їжу, повну жирів".

Працівники компанії також викликають невдоволення респондентів. Критиці піддався поганий сервіс касирів. Респонденти рекомендують компанії підвищити зарплати і поліпшити умови роботи.

У відношенні Microsoft респонденти, у першу чергу, відзначають фінансові результати і лідерство компанії на ринку. Однак, паралельно з цим, піддаються критики домінуюче положення на ринку і промахи в програмному забезпеченні. "Я щиро вірю, що Microsoft хотів би бачити себе щирою монополією", — відзначає Террі Роджерс, художник з Техасу.

Найдивним результатом дослідження стало те, що обом компаніям вдалося потрапити в рейтинг практично по усьому світі. Тим часом компанія Coca-Cola потрапила до рейтингу тільки в США і Норвегії, Sony — у США і Великобританії, а Toyota — у США й Австралії.

Такі відомі бренди, як Nike, IBM і Ford потрапили до рейтингу тільки в США. А Levi Strauss, BP і Nestle не потрапили в рейтинг у жодній країні.

Назви компаній, що брали участь при опитуванні, були відібрані в першому турі, коли респондентів просили назвати 2 компанії з кращим і 2 компанії з гіршим іміджем. В другому турі респондентам пропонувалося визначити місце цих компаній у рейтингу. За винятком Microsoft і McDonald's в опитуваннях у кожній окремій країні до рейтингу попадали в основному національні виробники. У Франції лідером стала L'оrеаl, у Норвегії — виробник продуктів з молока Tine Group, у Німеччині — Porsche, у Швеції — IKEA.

Джерело — Newsru.com.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic