НОВИНИ від 21.02.2006


Інтернет — головний інструмент рекрутера

DirectEmployers Association опублікувала результати опитування більше 200 найбільших роботодавців США. Виявилося, що на цей момент інтернет перетворився в головний інструмент, яким користуються компанії для пошуку працівників.

Дослідження показало, що торік 51% всіх співробітників прийшли на фірми саме завдяки інтернету. Для порівняння, всього 5% працівників сказали, що влаштувалися на роботу по оголошенню в газеті.

Серед всіх, хто знайшов роботу в інтернеті, 21% респондентів знайшли інформацію про вакансії на корпоративному сайті компанії. Це найдійовіший інструмент. Далі йдуть загальні дошки оголошень про роботу (15%), спеціалізовані дошки оголошень про роботу (6%), сайти соціальних мереж (5%) і комерційні бази резюме (4%).

Самі роботодавці говорять, що найбільш "якісні" кандидати надходять до них саме по вакансіях на корпоративному сайті та по рекомендаціях співробітників. Компанії витрачають певний фінансовий бюджет на пошук працівників, при цьому найбільша частка засобів (27%) йде на оплату інформації на загальних дошках оголошень, які забезпечують відносно невелику віддачу. У цьому році практично всі компанії збираються зменшити фінансування по цій статті й збільшити фінансування корпоративного веб-сайту (74% респондентів висловили таке бажання), а також на сайти соціальних мереж в інтернеті (60%).

Докладний звіт2006 DirectEmployers Association Recruiting Trends (PDF, 210 Kb).

За інформацією JOBcentral.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic