НОВИНИ від 22.03.2006


Роботодавці не встигають реагувати на нові вимоги працівників щодо роботи

Попри зростаюче число людей, бажаючих відмовитися від традиційної кар'єри з метою стати вільним агентом, роботодавці дуже далекі від того, щоб дозволити своїм менеджерам наймати людей новим швидким способом.

Відповідно до дослідження Career Innovation (Ci) Group — дослідницького центру, який підтримується міжнародними роботодавцями — невміння сприйняти нову ідею означає для роботодавця можливість в майбутньому відчути на власній шкірі ситуацію, коли найцінніші робітники починають звільнятися з компанії.

Але не лише роботодавці повинні прагнути до змін. Наше дослідження показує, що збиті з пантелику робітники мають занадто мало досвіду ведення переговорів зі своїми керівниками про бажану посаду. Те, що слід зробити — це абсолютно новий тип "партнерських стосунків" між роботодавцями та працівниками.

В опитуванні понад 2000 чоловік з 32-х країн Ci виявила, що майже половина (45%) належать до груп, що шукають нових способів співробітництва. Їхнє розчарування було настільки велике, що близько чотирьох з кожних десяти людей з цих груп стверджують, що вони планують залишити їх теперішнє місце роботи менш ніж за 12 місяців. І майже половина з них готова віддати частину своїх прибутків, щоб досягнути більшої гнучкості працевлаштування.

Більше половини (55%) опитаних прагне цілковитих змін напрямку діяльності. "Робота на себе" — це найбільш універсальний тип відповіді серед цієї категорії людей.

Дослідження також показало, що особи, які працюють поза штатом, за контрактом або на тимчасовій основі, як незалежні консультанти чи антрепренери (володіють власним бізнесом), складають майже чверть (22%) загальної робочої сили США.

Майже 9 з 10-ти сказали, що в основному вони незадоволені поточною ситуацією працевлаштування в країні.

Відповідно до Сі, таке невдоволення спричинене не лише бажанням до гнучкого графіку роботи. Працівники та роботодавці намагаються рухатися в різних напрямках, що призводить до незадоволення, вбогого виконання, вимирання таланту та винахідливості.

Симптомами спритності працівників є той факт, що половина з них має бажання отримувати нові здібності (перевчатися), 4 з 10-ти регулярно працюють далеко від дому, що займає більше тижня. І більше 20% готові працювати меншу кількість часу за менші гроші.

Існує три типи навичок, які потрібні роботодавцю: здатність зростати вшир, та звужувати виробництво (розширюваність); здатність перевчатися та отримувати доступ до нових вмінь (різносторонність); та здатність змінювати місце та час роботи (гнучкість).

Спритна організація складається зі спритних людей. Це означає, що компанії насамперед повинні сфокусуватися на залученні та натхненні всіх найкращих типів робітників.

Ярослав Федорак, за інформацією management-issues.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC