НОВИНИ від 06.06.2006


Довгі години роботи перевантажують професіоналів з фінансів

Роботодавці сфери фінансів повинні переглянути культуру довгого робочого дня і допомогти персоналові збалансувати відношення між роботою та особистим життям. Інакше вони ризикують втратити провідних спеціалістів.

Нове дослідження, в якому взяли участь 1.100 фінансових професіоналів, проведене консультаційною компанією Robert Half Finance & Accounting виявило, що 4 з 10-ти опитаних вважають правильний баланс між роботою та особистим життям одним з головних завдань для роботодавця.

Було також виявлено, що проблеми з балансом між робочим часом та особистим життям (робота/життя) зростають з віком. 44% людей віком від 36 до 55 років вважають відсутність балансу між роботою та особистим життям надзвичайною проблемою. Про те саме говорять лише 28% людей, вік яких менший, ніж 25 років.

Але, хоча чоловіки проводять на роботі більше часу, ніж жінки (37% чоловіків проводять на роботі більше 46 годин в тиждень, і лише 22% жінок) майже не існує різниці між кількістю чоловіків та жінок, які скаржаться на баланс роботи та особистого життя (39% чоловіків та 40% жінок).

В загальному, майже третина (31%) говорить про те, що працює 46 годин на тиждень, або навіть більше. 5% з них працює понад 55 годин на тиждень.

Результати також показують, що професіонали з фінансів змушені працювати додатковий час, при цьому 44% відчувають себе винними, якщо вони цього не роблять.

Роботодавців повинен насторожити той факт, що персонал не проти того, щоб шукати собі кращу альтернативу, якщо їх не задовольняє робота. Більше половини (52%) хоча б раз змінювали таким чином роботу у минулому. І майже 6 з 10-ти стверджують, що вони незадоволені своєю теперішньою роботою. "Наше дослідження відкрило одну дуже серйозну річ, яку слід затямити кожному роботодавцеві — професіонали з фінансів не бояться переходити від компанії до компанії для розвитку власної кар'єри", — стверджує Dave Jones, керуючий директор Robert Half Finance & Accounting.

"Тепер роботодавцям слід не лише докладати всіх можливих зусиль, аби утримати найбільш цінних людей, але й допомагати тим, хто, скажімо, просунувся по службі, справлятися зі стресом від нових завдань. Досягнення балансу між роботою та життям може стати у величезній нагоді. Компаніям слід слідкувати за тим, щоб працівники не проводили за роботою зайвого часу — це слугуватиме дуже хорошою мотивацією, щоб не шукати собі іншого роботодавця.

За інформацією management-issues






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua