НОВИНИ від 04.07.2006


Злиття та поглинання не додають цінності

Менше, ніж половина поглинань та нових надбань досягають своєї мети, яка полягає у збереженні коштів та збільшення цінності. Такі дані нового дослідження Accenture.

Опитування понад 400 корпоративних керівників визначило, що лише 45% вважають, що останні укладені ними договори по об'єднанню допомогли досягнути економії коштів і лише 51% очікують приросту доданої цінності. Опитування також вказує на певні проблеми, які стосуються інтеграції ІТ у таких об'єднаних компаніях.

Із більше, ніж половини (58%) угод, укладених останнім часом, лише 30% керівників вважають, що вони здійснили успішну інтеграцію ІТ.

"Втрата переваг та цілей злиття, навіть якщо мова йде про невелику кількість компаній, може означати втрату акціонерами сотень мільйонів доларів", стверджує Art Bert, працівник Accenture's Strategy practice.

Половина опитаних керівників очікує, що їхні компанії здійснять злиття протягом наступних п'яти років. Метою таких процесів може стати бажання гарантувати прибутковість та досягнути стратегічних цілей. Водночас, 7 із 10-ти вважають, що такими компаніями буде доволі складно керувати.

"Проте, існує одна річ, яка робить угоди злиття і поглинання надзвичайно привабливими — можливість успішного укладання угоди, що означатиме створення додаткової цінності для власників та акціонерів, яка може у багато разів перевершувати досягнення конкурентів".

На запитання, якого прибутку вони очікують від угод злиття в наступні три роки, близько третини (30%) керівників відповіли, що вони очікують зростання на 20% або навіть більше. У той же час майже 9 із 10-ти сказали, що вони очікують хоча б якогось відсотку зростання.

Більшість опитаних також погоджуються, що злиття не має негативного впливу на клієнтів компанії, яку купують (приєднують).

За інформацією management-issues.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC