НОВИНИ від 15.08.2006


Бізнес-школи знову на піку популярності — дослідження GMAC

Після трирічного спаду знову зростає кількість бажаючих поступити на full-time програми МВА: вже досягнутий рівень 1999-го року, а заявок на програми із гнучким графіком надійшло навіть більше, ніж у 1999-му році. Про це повідомляється в дослідженні Graduate Management Admission Council (GMAC), у ході якого було проаналізовано 230 програм у 147-ми бізнес-школах, з яких 85% розташовані в США.

Члени приймальних комісій пояснюють це сприятливою економічною й демографічною обстановкою. Останнім часом збільшився попит на випускників МВА, а також зросли їхні зарплати. У бізнес-школах США ріст кількості бажаючих отримати ступінь МВА йде головним чином за рахунок іноземців, особливо громадян Азії: три чверті програм прийняли цього року на 29% більше іноземців, ніж у минулому. Швидше всього кількість бажаючих учитися по програмі росте в Індії, Китаї та Кореї — країнах зі зростаючою економікою, де потрібно все більше фахівців зі ступенем МВА. Крім того, процес видачі візи для навчання в США останнім часом став значно простішим.

При цьому, самі американці виявляють більшу цікавість до part-time і прискорених курсів, а не до традиційних дворічних програм: 62% part-time програм оголосили про зростання кількості апплікантів у порівнянні з минулим роком, п'ята частина з них — про значне зростання.

За інформацією E-xecutive.ru.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC