НОВИНИ від 25.12.2006


Інтегрування нових працівників у структуру компанії відбувається занадто повільно

Прагнення компанії максимально швидко пристосувати працівника до організаційної структури, особливо після того, як вона витратила багато часу та грошей на його найм, може видатися самоочевидним. Та, всупереч здоровому глузду, так відбувається не завжди.

За даними нового дослідження, проведеного компанією Salveson Stetson Group, майже дві третини компаній визнають, що їм майже ніколи не вдається швидко пристосувати нових менеджерів та керівників до їхніх нових посад. Опитування понад 100 компаній виявило, що лише одна з 10-ти максимально вдало здійснює таку діяльність, і лише чверть компаній справляється з нею добре. При цьому 46% опитаних признаються, що у них процес пристосування топ-менеджерів до нових ролей відбувається посередньо, а 17% говорять про абсолютну неефективність такого процесу в їхніх компаніях.

"Більшість компаній не здатна надати ефективної підтримки щойно найнятим менеджерам, а це, в свою чергу, призводить до низького рівня виконання робіт і, в кінцевому результаті — швидкого звільнення", — пояснює John Salveson, один із засновників Salveson Stetson Group.

Особливо складним для більшості компаній є етап пристосування менеджерів до організаційної культури. Проте, проблеми можуть виникнути і тоді, коли компанія не може донести співробітникові свої очікування від його діяльності.

"І роботодавець і новий співробітник повинні розуміти, чого прагне досягнути компанія. Тому розробка детального плану цілей, які співробітник повинен досягнути за рік, може посприяти процесові його асиміляції у компанії, — стверджує Salveson. — І навпаки, якщо такий план не буде складено, нові співробітники компанії ризикують цілковито заплутатися, визначаючи для себе ключові завдання".

"Наявність узгодженого плану служить основою для визначення ефективності нового співробітника та пов'язує між собою очікування працівника та його керівника. Саме досягнення тих чи інших пунктів плану повинно бути основним мірилом діяльності новачка протягом перших 12-ти місяців його роботи".

Зрештою, дуже важливим фактором є встановлення хороших стосунків із колективом. І, звісна річ, йдеться не лише про безпосередніх керівників, але й про колег та підлеглих, які матимуть безпосередній вплив на досягнення новим співробітником його цілей.

За інформацією management-issues.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua