НОВИНИ від 10.01.2007


Низька ефективність комунікації — прокляття корпоративних нарад

Якщо ви вважаєте, що можете дати співробітникам чітку вказівку щодо того, як покращити ефективність їхньої діяльності, подумайте ще раз. Роботодавці та працівники часто повертаються із корпоративних нарад з абсолютно протилежними висновками щодо бажаного напрямку подальшої діяльності.

Нове дослідження виявило величезну "прірву" між тим, що говорять менеджери і тим що "чують" підлеглі. Опитування 2200 роботодавців та 330 спеціалістів сфери людських ресурсів вказує на те, що лише двоє з п'яти працівників вірять, що корпоративні наради компанії спроможні покращити діяльність компанії. Про те саме говорять більше, ніж дві третини роботодавців.

"Результати опитування вказують на відмінність точок зору працівників та роботодавців. А це, в свою чергу, означає необхідність покращення процесу огляду діяльності компаній", — пояснює Mark Albrecht, віце-президент Salary.com, сайту, який проводив дослідження.

Ключовими проблемами є відсутність "правильної" комунікації між роботодавцями та підлеглими, а також підозра, що процес огляду відбувається нечесно та має певні тіньові елементи.

Наприклад, понад 4 із 5-ти роботодавців, щиро вірять, що завдання, які вони ставлять перед своїми підлеглими, є чіткими та зрозумілими і повністю пов'язані із результатом корпоративної наради. При цьому майже половина співробітників вважає, що завдання є не до кінця відкомунікованими.

За інформацією management-issues.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua