НОВИНИ від 22.01.2007


Надмір інформації створює додатковий тиск на менеджерів

Багатьом менеджерам важко справитися зі своїми обов'язками через те, що їм легше відшукати і проаналізувати інформацію про своїх конкурентів, ніж зробити те саме з інформацією про свою власну організацію. Такі дані було отримано в результаті опитування, проведеного компанією Accenture, в якому взяли участь понад 1000 менеджерів середньої ланки великих компаній США та Великобританії. Дослідження мало на меті встановити, яким чином менеджери збирають, використовують та аналізують інформацію. Було виявлено, що переважна більшість менеджерів середньої ланки витрачають чверть свого робочого часу (до двох годин на день) шукаючи інформацію, необхідну для виконання робочих обов'язків. Коли ж вони знаходять таку інформацію, більше половини ії виявляється неправильною чи взагалі не несе ніякої цінності.

Як наслідок, майже шість із десяти опитаних менеджерів визнають, що кожного дня вони втрачають із поля зору важливу для своєї роботи інформацію тільки через те, що вона "загубилася" десь у компанії.

"Результати дослідження вказують на те, що компанії не здатні надавати співробітникам «правильну» інформацію, — розповідає Ройс Белл (Royce Bell) генеральний директор Accenture Information Management Services (AIMS). — Люди та організації попросту не можуть справитися з кількістю інформації, яка продукується внаслідок технологічного буму. Менеджери середньої ланки постають перед найбільшими труднощами навігації по у стократ розширеному «морі інформації», і ситуація стає дедалі гіршою".

На сьогодні лише половина менеджерів може похвалитися тим, що їхня організація вдало справляється з розповсюдженням інформації серед співробітників. Лише половина компаній володіє адекватними процесами, що дозволяють визначити, яка інформації потрібна якому відділові чи людині.

Щоб проілюструвати заплутаність інформаційної картини, варто лише згадати, що 6 із 10-ти менеджерів змушені щоденно звертатися до величезної кількості джерел. Фактично, для того, щоб отримати необхідні дані про конкурентів, клієнтів, проект чи роботу сусідніх відділів, менеджерам доводиться в середньому звертатися до трьох різних джерел інформації.

Ускладнює ситуацію ще й той факт, що окремі частини організації можуть закривати інформацію, необхідну менеджерам, і не ділитися нею. Про це говорять 4 із 10-ти опитаних. Третина ж стверджує, що кожного дня вони змушені працювати з такою кількістю інформації, що пошук цінних даних перетворюється на справжнє пекло, а часто — стає взагалі неможливим.

Частково, складності роботи та аналізу інформації народжуються через неправильні методи її збору та зберігання. Так, більшість менеджерів стверджує, що найбільш цінна інформація знаходиться на жорстких дисках їхніх комп'ютерів чи на індивідуальних поштових скриньках. Лише 16% всієї інформації потрапляє, наприклад, на загальний інтранет-портал компанії.

За інформацією management-issues.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC