НОВИНИ від 06.02.2007


Coca-Cola, Microsoft і Citibank — найдорожчі бренди 2006-го року

Відповідно новому дослідженню незалежної консалтингової компанії Brand Finance, бренди Coca-Cola, Microsoft і Citibank є найдорожчими у світі.

Виробника безалкогольних напоїв Coca-Cola визнано власником найдорожчого бренда вартістю 43 млрд. доларів. На другому місці комп'ютерний гігант Microsoft — 37 млрд. доларів. На третьому — фінансова компанія Citibank — трохи більше 35 млрд. доларів.

За ними ідуть Wal-mart (у Великобританії супермаркети цієї мережі представлені під брендом Asda) — 34,9 млрд. доларів і IBM — 34 млрд. доларів. На шостому місці перший неамериканський бренд — англійський банк HSBC, його вартість оцінена в 33,5 млрд. дол.

У дослідженні також наводиться рейтинг 10-ти брендів, які найбільшою мірою вплинули на вартість компанії:

  1. Nike — 84%
  2. Prada — 73%
  3. Acer — 71%
  4. Avon — 68%
  5. Bulgari — 68%
  6. Chanel — 63%
  7. Estee Lauder — 61%
  8. Quiksilver — 60%
  9. Calvin Klein — 58%
  10. Adidas — 56%

За інформацією Adworker.ru.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua