НОВИНИ від 12.02.2007


Глобальні компанії переслідує питання культури

Третина керівників найбільших компаній світу переконана, що складність створення глобальної культури та нездатність пристосуватися до локальної специфіки ведення бізнесу вказує на низьку ймовірність успіху на глобальному ринку. Такі дані були отримані в результаті опитування, проведеного компанією Accenture, в якому взяли участь топ-менеджери США, Італії, Франції, Великобританії, Німеччини, Іспанії, Канади, Японії та Китаю.

Намагаючись ідентифікувати найбільші перешкоди на шляху створення глобальної корпорації, половина (49%) респондентів назвали "нездатність впровадження загальної корпоративної культури", а 44% — "складність пристосування до локальної специфіки ведення бізнесу".

Четверо з 10-ти респондентів (41%) відзначили, що вміння ефективно надавати послуги віддаленим клієнтам/споживачам також є критичним для вдалого створення глобальної корпорації. Лише чверть опитаних наголосили, що однією з найбільших проблем виходу на міжнародний рівень є вплив геополітичних особливостей.

І хоча переважна більшість респондентів визнали, що їхні співробітники, постачальники та клієнти більш глобалізовані, ніж 5 років назад, все ж майже чверть з них (22%) відчувають, що їхні компанії не готові до виходу на міжнародний ринок.

"Щоб досягнути успіху у сучасному глобалізованому ринку, слід створити потужну і енергійну команду, досвід членів якої стосуватиметься широкого спектру сфер, — стверджує Марк Фостер (Mark Foster), один з керівників Accenture. — Основним завданням менеджменту є необхідність дотримання ключових цінностей компанії та корпоративної ідентичності не залежно від країни, суспільства та локальних особливостей галузі".

За інформацією management-issues.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua