НОВИНИ від 04.04.2007


Яка ефективність етичних брендів?

Нещодавно британське дослідницьке агентство GfK NOP опублікувало доповідь про ефективність так званих етичних брендів. Сьогодні корпорації активно розробляють стратегії, які націлені на залучення клієнтів через експлуатацію морально-духовних складових, чим помітно полегшують сприйняття своєї діяльності. GfK NOP з'ясувало, що тактика з натиском на етику приводить до позитивного результату в 31% випадків — саме стільки покупців віддають перевагу товарам, покупка яких приносить позитивні відчуття. Дивно, але добродійність виявилася останнім фактором, на який звертає увагу споживач.

GfK NOP провела опитування 5 тис. споживачів у Великобританії, Німеччині, Франції, Іспанії та США.

Етичність того або іншого бренду в більшості випадків залежить від ступеня турботи компанії про екологію, від поводження зі співробітниками не тільки за кордоном, але й вдома, від взаємин з постачальниками і «чесності» цінової політики. Експерти GfK NOP з'ясували, що багато респондентів (43%) упевнені: етика марки впливає на їхній вибір і допомагає діяти розсудливо. При цьому 18% опитаних заявили про етику компаній як про якусь примху вибагливих покупців, а 24% взагалі вважають етичність продуктів чимось на зразок шахрайства.

Половина всіх респондентів вважають, що рівень корпоративної бізнес-поведінки знижується — компанії сьогодні піклуються винятково про себе. Найчастіше так думають у Німеччині — за цю точку зору висловилися 63% опитаних німців. «Люди стають більш чутливими до поведінки компанії, і це добре видно у Великобританії й деяких інших країнах. Ті фірми, які сьогодні сприймаються як не зовсім етичні, однаково незабаром спробують справити враження на споживача», — сказав глава центру вдосконалювання брендової стратегії GfK NOP Кріс Девіс. Відзначається, що третина опитаних готова приплачувати 5-10% зверху за етичний товар.

Експертів украй здивувало, що добродійність є останнім чинником, на який звертають увагу покупці. «Люди часто сприймають акти добродійності як щось приватне, особисте, і зовсім необов'язково, що вони підтримають той чи інший вид безплатної допомоги, — заявив пан Девіс. — Вони вірять, що заняття добродійністю не є центральною частиною бізнесу. Ми з'ясували, що основні елементи етичного бренду — це дії, які ближче до такого центру».

Найбільш етичні бренди

 США  Великобританія  Франція  Германія  Іспанія
 1. Coca Cola  1. Co-op  1. Danone  1. Adidas  1. Nestle
 2. Kraft  2. Body Shop  2. Adidas  2. Nike  2. Body Shop
 3. Proctor & Gamble  3. M&S  2. Nike  2. Puma  3. Coca Cola
 4. Johnson & Johnson  4. Tradecraft  4. Nestle  4. BMW  4. Danone
 4. Kellogg’s  5. Cafedirect  5. Renault  5. Demeter  5. El Corte Ingles
 4. Sony  5. Ecover  6. Peugeot  5. gepa  6. Adidas
 8. Ford  7. Green & Black  7. Philips  7. VW  6. Nike
 8. Toyota  7. Tesco  8. Carrefour  8. Trigema  6. Sony
 10. Levi’s  9. Oxfam  8. Coca Cola  10. Mercedes  9. L’Oreal
 10. Starbucks  10. Sainsbury’s  10. L’Oreal  10. Wrangler  10. Mercedes
Джерело: GfK NOP

За інформацією РБК daily.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua