НОВИНИ від 11.06.2007


HR-відділи та їх результативність

HR-відділи витрачають багато часу на пошуки найбільш ефективних працівників та навчання ключових талантів. Та чи правильні орієнтири вони обирають? Адже ніхто не може гарантувати успішну роботу працівника, який потрапив у незвичні для себе умови, навіть якщо цей працівник є надзвичайно талановитим. Іншими словами, індивідуальна успішність працівника так чи інакше залежить від решти команди.

І це в першу чергу стосується HR-відділів. Хоча окремі талановиті HR-професіонали позитивно впливають на бізнес-діяльність, все ж вплив відділу HR в цілому є куди більш важливим, ніж навички окремих його учасників. Саме такі дані було отримано внаслідок глобального опитування HR-спеціалістів, проведеного RBL Group та Ross School of Business.

"Відомі приклади, коли керівникам компанії імпонують HR-спеціалісти, але вони не можуть сказати того ж про відділи управління персоналом. А саме робота таких відділів є найбільш цінною для ефективності бізнесу", — стверджує Дейв Ульріх, співзасновник RBL Group та професор з бізнесу у Ross School of Business.

Навички спеціалістів з питань управління персоналом мають 20-ти відсотковий вплив на кінцеві результати бізнесу. А отже саме управління персоналом є одним із факторів, які найбільше впливають на конкурентоспроможність компанії.

Дослідження компетенцій відділів управління персоналом також виявило, що для забезпечення найкращих операційних результатів HR-відділи повинні приділяти достатню кількість уваги всім зацікавленим сторонам у компанії: акціонерам, клієнтам, бізнес-спільнотам, інвесторам і т. п.

"Відділи управління персоналом традиційно фокусувалися на внутрішньому аспекті організацій і не залучали до процесу своєї діяльності лінійних менеджерів та зовнішніх клієнтів, — розповідає Вейн Брокбенк (Wayne Brockbank) із RBL Group, — проте, саме залучення зовнішніх клієнтів та лінійних менеджерів здатне створити більше цінності для відділів HR".

Дейв Ульріх переконаний, що для підвищення впливовості та довіри до відділів управління персоналу, вони повинні стати своєрідним "бізнесом у бізнесі" і вибудовувати свою стратегію навколо створення доданої цінності для компанії.

"Коли відділ управління персоналом тісно пов'язаний із зовнішніми клієнтами та інвесторами, він здатен формувати та впроваджувати стратегію компанії і, як наслідок, показувати набагато кращі результати", — доводить Ульріх.

Якщо компанія фокусується виключно на пошукові найкращих талантів, у результаті вона може отримувати незадоволену групу зіркових індивідів, які хоч і коштують величезних грошей, не здатні працювати у команді. Відділи персоналу повинні не лише займатися пошуком найкращих людей, але й формувати всі умови для їх ефективної роботи. "Найпотужніші ж HR-відділи допомагають компанії зберегти таланти і створити ідеальну організацію", — робить висновок Дейв Ульріх.

За інформацією management-issues.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua