НОВИНИ від 02.11.2007


Менеджери навіть не намагаються зрозуміти, чому ж звільняються їхні працівники

Дві з трьох компаній у світі стикаються із труднощами при пошуку та залученні високорезультативних працівників, а сім із десяти мають подібні проблеми із професійними співробітниками. Проте, ні ті ні інші навіть не задумуються, що змушує людей покидати одні компанії та переходити до інших.

Опитування, проведене HR-консалтинговою компанією Watson Wyatt Worldwide та WorldatWork виявило, що найвищий рівень плинності кадрів — 11% — було зафіксовано у США. Для порівняння, у Латинській Америці цей показник складає лише 5%.

Проте опитування, в якому взяло участь 946 компаній та 13 000 працівників, також виявило, що зусилля організацій на зниження показників плинності часто супроводжуються абсолютним нерозумінням потреб та пріоритетів співробітників. Наприклад, якщо працівники називають стрес на робочому основною причиною звільнень, то компанії не включають його навіть до п'ятірки найважливіших на їхню думку.

Роботодавці переконані, що єдиною причиною звільнень може бути недостатній рівень зарплатні, а також відсутність кар'єрних перспектив та можливостей для зростання.

"Залучення та утримання "правильних" співробітників завжди було викликом для роботодавців у всьому світі, — стверджує Лаура Сейджен — керівник напрямку формування зарплатні у Watson Wyatt. — Саме ті роботодавці, які найкраще справляються із потребою створення правильної команди, вміють і пов'язувати винагороду співробітників із цілями компанії. Їхні програми управління результативністю чітко ідентифікують потреби працівників та використовують ці знання на користь компанії".

Дослідження виявило, що низький рівень стресів та задоволеність працівників балансом між роботою та особистим життям призводить до бажання залишитися на посаді у 86% випадків, тоді як за умови невиконання цих двох факторів показник падає до 64%.

"Не дивно, що працівники негативно відгукуються про свого роботодавця, якщо почувають перевантаження на робочому місці. Разом із цим, компанії, які не допускають підвищення стресового навантаження на своїх працівників, досягають кращих показників утримання персоналу в довгостроковому розрізі", — переконаний Адам Соренсен, керівник зарплатної практики у WorldatWork.

Дослідження також виявило, що для залучення, утримання та мотивації найкращих співробітників, компанії повинні у першу чергу чітко комунікувати свої очікування від працівників, і завжди дотримуватися своїх обіцянок.

"Чітке встановлення очікувань та дотримання обіцянок, у тому числі й щодо винагороди — це формула будь-якої успішної компанії із мотивованими та продуктивними працівниками, — розповідає Сейджен. — Як тільки працівники починають розуміти, яким чином їхні старання можуть вплинути на їхній прибуток та успішність компанії в цілому — відразу спостерігається зростання їх залученості та мотивованості. Такі працівники по-справжньому переймаються проблемами компанії, впевнені у власному майбутньому та лояльні до свого роботодавця".

За інформацією management-issues.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC