КОМЕНТАРІ | Організаційна культура 18 березня 2016 р.

10 помилок, яких слід уникати в процесі формування оргкультури

Сильна оргкультура — це один із найважливіших чинників досягнення стійкої конкурентної переваги. Саме тому видатні лідери приділяють їй не менше уваги, ніж стратегії бізнесу.

Шон Мерфі (Shawn Murphy)
Шон Мерфі
(Shawn Murphy)
Шон Мерфі (Shawn Murphy), співзасновник та CEO консалтингової фірми Switch and Shift, наводить перелік десяти найпоширеніших помилок, які заважають керівникам створювати сприятливу для розвитку бізнесу культуру.

1. Фокусування на тих, хто чинить спротив

Справжнім каменем спотикання для керівників є помилкове судження стосовно того, що в процесі формування культури слід у першу чергу концентрувати увагу на супротивниках змін. Хід їхньої думки є приблизно таким: «Якщо мені вдасться зробити прихильниками культури тих, хто її зараз не приймає, тоді за мною підуть всі». Втім,така логіка лише відштовхуватиме тих, хто щиро прагне сформувати істинно продуктивну культуру.

2. Недооцінювання значущості цілі

Кожній людині притаманно прагнення долучитись до чогось значущого, що виходило б за межі того, з чим ми стикаємося у повсякденному житті. Така ціль спонукає нас розкривати свої найкращі якості та виконувати роботу на максимально високому рівні. Недооцінювати важливість цілі означає нехтувати фундаментальними особливостями людської природи. За таких умов може з’явитися тільки посередня культура.

3. Вічне перебування на нарадах

Ваша фізична присутність як лідера дуже сильно впливає на те, як люди сприймають середовище, в якому працюють. Перебуваючи на нескінчених нарадах, поза полем зору колективу, ви втрачаєте можливість цілеспрямовано впливати на культуру та клімат всередині фірми. Але культура розвиватиметься і без вас, хоча не виключено, що зовсім не так, як вам би хотілось.

4. Недостатність комунікації

Щоб сприйняти зміст повідомлення, нам потрібно вислухати його сім разів. Коли ви пояснюєте людям свої очікування, підхід «вислухали й зробили» не спрацьовує. Переконайтесь, що члени вашої команди розуміють, чого ви від них хочете. Чіткість пояснень — це ключ від позитивної культури.

5. Фрагментованість мислення

Запроваджуючи зміни на одній ділянці, слід передбачити, як це вплине на інші аспекти діяльності компанії. Якщо людина фокусується лише на окремих фрагментах, не спромагаючись побачити цілісну картину, це негативно відбивається на продуктивності — як її, так і всієї фірми. Ваша компанія — це система. Формуючи культуру, прогнозуйте, як вона прищеплюватиметься у різних частинах організації.

6. Випромінювання негативу

Напевно, вам не завжди подобається те, що відбувається всередині компанії та навколо неї. Але як лідер ви задаєте тон — тому звертайте увагу на свій настрій. Адже ви його транслюєте цілій компанії. Поширення негативу, хай і ненавмисно, породжує нездорову опозиційну культуру, яка заважає досягати бажаних результатів.

7. Мислення категоріями короткостроковості

Концентруючись виключно на прибутках, ви потрапляєте до пастки. Бо цей вкрай важливий показник є короткостроковим за своєю природою. Мислячи категоріями короткостроковості, ми програмуємо свою поведінку на фокусування на найближчому майбутньому. А тому втрачаємо здатність передбачати, які переваги та які неприємні сюрпризи може принести наша стратегія у тривалій часовій перспективі.

8. Культивування індивідуалізму

Якщо у вас є фаворити, для яких створюються особливо сприятливі умови, ви навряд чи зможете скористатися з мудрості групи. Ми сильніші разом, ніж поодинці. Формуйте культуру, де цінується командна робота, а не індивідуалізм.

9. Нівелювання важливості стосунків

Наш мозок функціонує так, що першорядне значення для нас мають взаємозв’язки з іншими людьми. Неврахування цього є величезною помилкою. Найефективніші лідери вміють єднати людей таким чином, що це допомагає досягати визначених цілей та створювати культуру довіри та взаємної підтримки.

10. Незважання на соціальний чинник

Помилки 8 та 9 коріняться в незнанні біології людини, яка спонукає нас працювати поруч з іншими над чимось важливим, сповненим значущості та підпорядкованим досягненню великої цілі. Тому не можна відкидати потребу формування соціальних зв’язків на роботі. Найкращі лідери заохочують дружбу серед працівників, бо це допомагає згуртовувати колектив. Люди не хочуть просто приходити на роботу, відпрацьовувати свої години, а потім йти додому. Їм потрібен досвід позитивної соціальної взаємодії. І це дуже важливий чинник, який допомагає формувати потужну культуру.

За матеріалами "10 Mistakes All Great Leaders Avoid in Building Work Culture", Switch & Shift.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24-25 листопада 2017
Одеса
Оперативне управління командою підлеглих і бізнес-процесами (Ігор Сокуренко)
1 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Мотивація «під ключ»: від ефективності до оплати праці в рамках обмеженого бюджету (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
7-8 грудня 2017
Київ
Оцінка персоналу від А до Я (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Связи — не главное. На чем держится прочный бизнесСвязи — не главное. На чем держится прочный бизнес
Обрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивнымОбрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивным
Совет на миллион. Измени мир и заработай состояниеСовет на миллион. Измени мир и заработай состояние
Вийди за межi. Забудь про успiх — стань видатнимВийди за межi. Забудь про успiх — стань видатним
Не бойся действовать. Женщина, работа и воля к лидерствуНе бойся действовать. Женщина, работа и воля к лидерству


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)