КОМЕНТАРІ | Байка 20 грудня 2005 р.

Байка. ДВА КОШТОВНІ КАМЕНІ — ДІАМАНТ І СМАРАГД

Автор: Григорій Сковорода

Високої якості Смарагд, що перебував у славі при королівськім дворі, пише своєму приятелеві Діамантію таке:

    «Люб'язний друже!
    Шкодую, що не дбаєш за честь свою і живеш, похований у попелі. Твоя вартість мені відома. Вона гідна чесного й поважного місця, але нині ти подібний до свічника, що світить сокровенним світлом, але схоронений під спудом. Навіщо це світло, коли воно не дивує і не звеселяє людські погляди?
    Цього тобі й бажаю, з шанобою — друг твій Смарагд».

    «Дорогий друже! — відповідає Діамант. — Наше з видноти світло живить лише людське марнославство. Хай уже вони дивляться на сяюче небо, а не на нас. Ми лише кволий його відблиск. А ціна наша, чи ж бо честь, завжди лишається всередині нас. Полірувальники не дають її нам, а відкривають. Вона виднотою і людською похвалою не збільшується, а зневагою, забуттям та огудою не зменшується.

    Лишаюся з такими гадками — твій друг Діамантій».

Мораль. Ціна і честь — одне і те ж. Хто не має нічого в собі, той прибирає зовнішнього блиску, натягає маску фальшивого діаманта і злодійської монети. Назворот у народі кажуть так: «Зробили Абрама чесним чоловіком». А варто було б казати так: «Засвідчено перед людьми про Абрамову честь». Освіта чи віра Божа, милосердя, великодушність, справедливість, постійність та цнотливість — ось ціна наша й честь! Давня приказка [свідчить]: «Дурень шукає місця, а розумного і в кутку видко».

Джерело: Сковорода Г. "Твори". — Веселка, К. — 2002.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как убедить, что ты правКак убедить, что ты прав
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях
Вийди за межi. Забудь про успiх — стань видатнимВийди за межi. Забудь про успiх — стань видатним
Капитализм по-китайски. Государство и бизнесКапитализм по-китайски. Государство и бизнес


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)