КОМЕНТАРІ | Ідеї 24 вересня 2010 р.

Як можна визначити, що вам потрібні нові ідеї?

Едвард де Боно (Edward de Bono), визнаний експерт у сфері креативного мислення, автор кількох книг та всесвітньо відомих публікацій на цю тему пояснює, навіщо перейматися креативністю, якщо все навколо "і так працює".

Едвард де Боно (Edward de Bono)
Едвард де Боно
(Edward de Bono)
Якщо перед вами постає проблема, яку ви можете легко вирішити, використовуючи традиційний підхід, тоді навіщо вам потрібна креативність та нові ідеї? На думку Едварда де Боно, відповідь проста: тому що найочевидніше рішення далеко не завжди є найкращим!

Традиційне рішення практично закриває наші очі на альтернативи, які можуть бути швидшими, простішими чи дешевшими. Тому для багатьох людей існує реальна потреба примушувати себе відмовлятися від очевидного і намагатися знайти креативне рішення. І це залежить від бажання людини відмовитися від рутини і, звісно ж, вимагає певних зусиль.

Покращення наявних продуктів також вимагає креативності. Але якщо перед вами не стоїть очевидної проблеми, яку необхідно терміново вирішити, ви можете подумати, що ніяке покращення вам не потрібне. Втім, якщо конкуренти зроблять це покращення раніше за вас — ви зрозумієте, наскільки були неправі.

Нові можливості вимагають креативності. Адже дуже складно помітити, що існує нова можливість, якщо вона не очевидна і ніхто її не шукає. Та навіть якщо можливість очевидна — креативний підхід може виявитися більш ефективним, ніж рутинний. Окрім того, у вас буде менше конкуренції при такому підході.

Потреба креативності є очевидною в дизайні нових продуктів, нових сервісів та нових цінностей.

Втім, людьский мозок дуже легко адаптується до свого оточення і прекрасно засвоює рутинну поведінку. Вважається, що найефективніші люди найкраще адаптуються до культури, оточення та цінностей своєї організації. Насправді ж, таким чином вони починають мислити обмежено, "в рамках". Вміння вийти "за рамки" — це і є креативність.

Найефективніші та найуспішніші ідеї можуть бути надзвичайно простими. Тоді чому ж ці ідеї не існували в далекому минулому? Чому люди знову і знову знаходять місце для інновацій? Тому що іноді шлях до найкращих ідей блокується тим, що здається нам очевидним.

Креативність та нові ідеї пропонують величезний потенціал. Гріх не скористатися цією пропозицією!

За матеріалами "How can you tell when you need new ideas?", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
12 червня 2020
Київ
KPI-Мотивація. Побудова системи оплати за результатом
12-13 червня 2020
Київ
Ефективне управління товарними запасами
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Спершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слідСпершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слід
Код винятковості. Живи за власними правиламиКод винятковості. Живи за власними правилами
Технологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та життіТехнологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та житті

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)