КОМЕНТАРІ | Ефективність 24 березня 2017 р.

Як позбавитись зайвої складності

Щоб досягти високої ефективності, потрібно максимально спростити управлінський процес, — таку, пораду дає керівникам фахівець із питань лідерства та трансформації бізнесу Гордон Тредголд (Gordon Tredgold), ґрунтуючись на власному досвіді реалізації масштабних програм змін у компаніях з переліку Fortune 100. Ось що він пише з цього приводу у своїй публікації в Entrepreneur.

Гордон Тредголд (Gordon Tredgold)
Гордон Тредголд
(Gordon Tredgold)
Все дуже просто: складність вбиває ефективність, тому що працівники не розуміють, як виконувати роботу та який підхід слід вибрати. Коли ж люди стикаються з першими ознаками невдачі, спантеличення досягає кульмінації і тоді, не виключено, виконання завдання буде зірвано.

Проблема полягає в тому, що нам вкрай важко спрощувати, бо сама людська природа змушує нас все ускладнювати. Найгірше — це коли компанії запрошують «експертів», для яких створення неймовірно ускладнених рішень є засобом ствердження власної «цінності».

Тредголд пропонує п’ять кроків, котрі можуть допомогти керівникам позбавитись непотрібної складності та підвищити рівень ефективності бізнесу.

1. Пояснюйте все чітко і зрозуміло

Тредголд пише, що коли він працював з IT-спеціалістами, то часто чув, що йому бракує спеціальних знань, потрібних для розуміння технологічних проектів. На що він відповідав словами Альберта Ейнштейна, який казав: «Якщо ви не в змозі щось пояснити шестирічний дитині, то самі цього не розумієте». «Технічним фахівцям це не дуже подобалось, але тільки так ви можете збагнути, розуміють вони те, що роблять, або ні», — зазначає Тредголд.

2. Перед тим, як приступити до пошуку якогось складного інструменту, переконайтесь, що у вас немає вже готового простого рішення

Якщо вірити легенді, то у 1960-тих NASA витратила $1 млн. та рік часу на те, щоб розробити ручки, якими можна писати в космосі, в умовах невагомості. Росіяни ж не були такими винахідливими, а тому обійшлися олівцями. «Завжди нагадуйте собі та підлеглим, що у багатьох випадках досягти потрібного результату можна з допомогою дуже простих інструментів», — радить автор.

3. Ефективно використовуйте час

Тредголд стверджує, що якщо ми спробуємо полегшити зміст завдання на 10-20%, то гарантовано отримаємо кращий результат. А якщо ще й запитаємо себе, як зробити так, аби вкластись у 20% часу, запланованого для виконання задачі, то, ймовірно, знайдемо цілком інше, досконаліше розв’язання.

4. Ставте все під сумнів

За законом Парето, дуже часто ми виконуємо 80% роботи, витрачаючи 20% зусиль. Відповідно, 20% діяльності поглинають 80% наших зусиль. На останньому і фокусує нашу увагу автор, рекомендуючи переглянути доцільність всього, що відноситься до цих 20%. Чи насправді це нам потрібно? Чи це суттєво для досягнення бажаного результату? Або може ми просто додаємо зайві «навороти» — те, що не має жодного істотного значення?

5. Ніколи не зупиняйтесь на першому рішенні

Знайти складні рішення завжди легше, ніж прості, — нагадує Тредголд. А тому ніколи не слід задовольнятись першим варіантом розв’язання проблеми. Звісно, це не означає, що процес пошуку повинен тривати нескінченно. Але завжди потрібно знайти час, аби подивитись, чи немає простішої альтернативи. Навіть невелика кількість додаткового часу, витраченого на цьому етапі, дасть нам змогу не витрачати пізніше зайвих зусиль, а, можливо, навіть позбавить нікому непотрібного «головного білю».

Підсумовуючи свої рекомендації Тредголд, пише:

«Що більше ми спрощуватимемо різні аспекти нашої діяльності, тим вищою буде наша ефективність. Інакше кажучи, ми досягатимемо потрібних результатів тими ж зусиллями та, ймовірно, витрачаючи на це менше часу. При цьому, що більшою мірою ми акцентуватимемо свою увагу на спрощуванні, то легше це нам даватиметься, а з часом такий підхід стане звичкою».



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
19-20 грудня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети
20 грудня 2018
Київ
Результативні продажі по телефону із задоволенням
16 січня 2019
Київ
Управління відділом продажів

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Forbes Book. 10 000 мыслей и идей от влиятельных бизнес-лидеров и гуру менеджментаForbes Book. 10 000 мыслей и идей от влиятельных бизнес-лидеров и гуру менеджмента
Бла-бла-бла, или Что делать, когда слова не работаютБла-бла-бла, или Что делать, когда слова не работают
Высшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минутуВысшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минуту
Фокус. Достижение приоритетных целейФокус. Достижение приоритетных целей
Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемогиНапролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)