КОМЕНТАРІ | "Шкідливі" звички 14 травня 2012 р.

Сім звичок «провальних» керівників

Сідні Фінкельштейн (Sydney Finkelstein), професор Dartmouth's Tuck School of Business та автор книги "Чому «провалюються» розумні топ-менеджери" (Why Smart Executives Fail), ділиться власним переліком "шкідливих" звичок для менеджера. Він переконаний, що причиною провалу часто стають саме вони.

Сідні Фінкельштейн (Sydney Finkelstein)
Сідні Фінкельштейн
(Sydney Finkelstein)
Сім звичок, про які розповідається нижче, притаманні практично всім лідерам, які зруйнували свою компанію. Але найгірше те, що зазвичай вони супроводжуються тими якостями, які дійсно повинні бути притаманні управлінцям: інтелігентністю, талантом, харизмою та здатністю надихати інших.

Ось ці шкідливі звички:

  1. Лідери сприймають свою компанію як таку, що домінує на ринку, а не просто яка чутливо реагує на зміни навколишнього середовища та попиту.

  2. Вони повністю ідентифікують себе із компанією, не маючи змоги провести рамки між своїми власними інтересами та інтересами компанії.

  3. Складається враження, що вони мають відповіді на всі запитання. А швидкість, з якою вони приймають складні рішення — просто вражає.

  4. Вони ненавидять конкурентів і буквально знищують кожного, хто сміє їм суперечити чи ставити під сумнів їхню компетентність.

  5. Більшу частину свого часу та зусиль вони витрачають на управління репутацією та розвиток іміджу компанії.

  6. До найскладніших і найглобальніших проблем вони ставляться як до тимчасових набридливих перешкод, які потрібно "прибрати" або "перетерпіти".

  7. Вони ніколи не вагаються, приймаючи рішення повернутися до стратегій та тактик, які в минулому допомогли досягнути успіху їхнім компаніям.

Іронія полягає в тому, що далеко не кожен менеджер, ознайомившись із наведеним вище переліком, зможе відповісти, що ж такого шкідливого у цих звичках? Можливо, це зможете ви?

За матеріалами "The 7 Habits Of Spectacularly Unsuccessful Executives", Business Insider.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25-26 січня 2020
Київ
Математичні методи прогнозування рівня попиту і закупівель у компанії
5-6 лютого 2020
Київ
Фахівець із закупівель. Ефективна закупівля від А до Я
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Зроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший часЗроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший час
Діяти як переможець, думати як переможецьДіяти як переможець, думати як переможець
Спершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слідСпершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слід


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)