КОМЕНТАРІ | "Шкідливі" звички 14 травня 2012 р.

Сім звичок «провальних» керівників

Сідні Фінкельштейн (Sydney Finkelstein), професор Dartmouth's Tuck School of Business та автор книги "Чому «провалюються» розумні топ-менеджери" (Why Smart Executives Fail), ділиться власним переліком "шкідливих" звичок для менеджера. Він переконаний, що причиною провалу часто стають саме вони.

Сідні Фінкельштейн (Sydney Finkelstein)
Сідні Фінкельштейн
(Sydney Finkelstein)
Сім звичок, про які розповідається нижче, притаманні практично всім лідерам, які зруйнували свою компанію. Але найгірше те, що зазвичай вони супроводжуються тими якостями, які дійсно повинні бути притаманні управлінцям: інтелігентністю, талантом, харизмою та здатністю надихати інших.

Ось ці шкідливі звички:

  1. Лідери сприймають свою компанію як таку, що домінує на ринку, а не просто яка чутливо реагує на зміни навколишнього середовища та попиту.

  2. Вони повністю ідентифікують себе із компанією, не маючи змоги провести рамки між своїми власними інтересами та інтересами компанії.

  3. Складається враження, що вони мають відповіді на всі запитання. А швидкість, з якою вони приймають складні рішення — просто вражає.

  4. Вони ненавидять конкурентів і буквально знищують кожного, хто сміє їм суперечити чи ставити під сумнів їхню компетентність.

  5. Більшу частину свого часу та зусиль вони витрачають на управління репутацією та розвиток іміджу компанії.

  6. До найскладніших і найглобальніших проблем вони ставляться як до тимчасових набридливих перешкод, які потрібно "прибрати" або "перетерпіти".

  7. Вони ніколи не вагаються, приймаючи рішення повернутися до стратегій та тактик, які в минулому допомогли досягнути успіху їхнім компаніям.

Іронія полягає в тому, що далеко не кожен менеджер, ознайомившись із наведеним вище переліком, зможе відповісти, що ж такого шкідливого у цих звичках? Можливо, це зможете ви?

За матеріалами "The 7 Habits Of Spectacularly Unsuccessful Executives", Business Insider.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
29-30 червня 2017
Київ, Нивки-Холл
Управлінський облік: стратегія управління компанією (Олена Павлова)
30 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників
4-6 липня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
В этом году я… Как изменить привычки, сдержать обещания или сделать то, о чем вы давно мечталиВ этом году я… Как изменить привычки, сдержать обещания или сделать то, о чем вы давно мечтали
Правила выдающейся карьерыПравила выдающейся карьеры
Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?
Правило четырех секунд. Остановись. Подумай. СделайПравило четырех секунд. Остановись. Подумай. Сделай
Восемь правил эффективности. Умнее, быстрее, лучшеВосемь правил эффективности. Умнее, быстрее, лучше


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)