КОМЕНТАРІ | "Шкідливі" звички 14 травня 2012 р.

Сім звичок «провальних» керівників

Сідні Фінкельштейн (Sydney Finkelstein), професор Dartmouth's Tuck School of Business та автор книги "Чому «провалюються» розумні топ-менеджери" (Why Smart Executives Fail), ділиться власним переліком "шкідливих" звичок для менеджера. Він переконаний, що причиною провалу часто стають саме вони.

Сідні Фінкельштейн (Sydney Finkelstein)
Сідні Фінкельштейн
(Sydney Finkelstein)
Сім звичок, про які розповідається нижче, притаманні практично всім лідерам, які зруйнували свою компанію. Але найгірше те, що зазвичай вони супроводжуються тими якостями, які дійсно повинні бути притаманні управлінцям: інтелігентністю, талантом, харизмою та здатністю надихати інших.

Ось ці шкідливі звички:

  1. Лідери сприймають свою компанію як таку, що домінує на ринку, а не просто яка чутливо реагує на зміни навколишнього середовища та попиту.

  2. Вони повністю ідентифікують себе із компанією, не маючи змоги провести рамки між своїми власними інтересами та інтересами компанії.

  3. Складається враження, що вони мають відповіді на всі запитання. А швидкість, з якою вони приймають складні рішення — просто вражає.

  4. Вони ненавидять конкурентів і буквально знищують кожного, хто сміє їм суперечити чи ставити під сумнів їхню компетентність.

  5. Більшу частину свого часу та зусиль вони витрачають на управління репутацією та розвиток іміджу компанії.

  6. До найскладніших і найглобальніших проблем вони ставляться як до тимчасових набридливих перешкод, які потрібно "прибрати" або "перетерпіти".

  7. Вони ніколи не вагаються, приймаючи рішення повернутися до стратегій та тактик, які в минулому допомогли досягнути успіху їхнім компаніям.

Іронія полягає в тому, що далеко не кожен менеджер, ознайомившись із наведеним вище переліком, зможе відповісти, що ж такого шкідливого у цих звичках? Можливо, це зможете ви?

За матеріалами "The 7 Habits Of Spectacularly Unsuccessful Executives", Business Insider.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
30 листопада 2020
Київ
Робота з опором персонала
1 грудня 2020
Київ
Майстер закупівель: результативні переговори
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
50 найкращих книжок в інфографіці. Інструменти особистої ефективності50 найкращих книжок в інфографіці. Інструменти особистої ефективності
Одна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатівОдна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатів
12 правил життя. Як перемогти хаос12 правил життя. Як перемогти хаос

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)