КОМЕНТАРІ | "Шкідливі" звички 14 травня 2012 р.

Сім звичок «провальних» керівників

Сідні Фінкельштейн (Sydney Finkelstein), професор Dartmouth's Tuck School of Business та автор книги "Чому «провалюються» розумні топ-менеджери" (Why Smart Executives Fail), ділиться власним переліком "шкідливих" звичок для менеджера. Він переконаний, що причиною провалу часто стають саме вони.

Сідні Фінкельштейн (Sydney Finkelstein)
Сідні Фінкельштейн
(Sydney Finkelstein)
Сім звичок, про які розповідається нижче, притаманні практично всім лідерам, які зруйнували свою компанію. Але найгірше те, що зазвичай вони супроводжуються тими якостями, які дійсно повинні бути притаманні управлінцям: інтелігентністю, талантом, харизмою та здатністю надихати інших.

Ось ці шкідливі звички:

  1. Лідери сприймають свою компанію як таку, що домінує на ринку, а не просто яка чутливо реагує на зміни навколишнього середовища та попиту.

  2. Вони повністю ідентифікують себе із компанією, не маючи змоги провести рамки між своїми власними інтересами та інтересами компанії.

  3. Складається враження, що вони мають відповіді на всі запитання. А швидкість, з якою вони приймають складні рішення — просто вражає.

  4. Вони ненавидять конкурентів і буквально знищують кожного, хто сміє їм суперечити чи ставити під сумнів їхню компетентність.

  5. Більшу частину свого часу та зусиль вони витрачають на управління репутацією та розвиток іміджу компанії.

  6. До найскладніших і найглобальніших проблем вони ставляться як до тимчасових набридливих перешкод, які потрібно "прибрати" або "перетерпіти".

  7. Вони ніколи не вагаються, приймаючи рішення повернутися до стратегій та тактик, які в минулому допомогли досягнути успіху їхнім компаніям.

Іронія полягає в тому, що далеко не кожен менеджер, ознайомившись із наведеним вище переліком, зможе відповісти, що ж такого шкідливого у цих звичках? Можливо, це зможете ви?

За матеріалами "The 7 Habits Of Spectacularly Unsuccessful Executives", Business Insider.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20 січня — 1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Mini MBA — "Ефективний керівник"
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)
24 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Искусство замечать. Секреты наблюдательности истинных лидеровИскусство замечать. Секреты наблюдательности истинных лидеров
Как работать где хочешь, сколько хочешь и получать стабильный доходКак работать где хочешь, сколько хочешь и получать стабильный доход
Бойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзникаБойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзника
Директора и дилеммыДиректора и дилеммы
Связи решают все! Правила позитивного нетворкингаСвязи решают все! Правила позитивного нетворкинга

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)