КОМЕНТАРІ | Інновації 24 жовтня 2011 р.

Сім кроків до культури інновацій

Джош Лінкнер (Josh Linkner), підприємець, венчурний капіталіст, професор та автор книги "Дисципліновані мрії — Перевірена система забезпечення прориву творчості" (Disciplined Dreaming — A Proven System to Drive Breakthrough Creativity), розповідає про сім кроків для створення культури інновацій в компанії.

Джош Лінкнер (Josh Linkner)
Джош Лінкнер
(Josh Linkner)
Найуспішніші компанії часто признаються, що саме культура інновацій була основним рушієм їхнього процвітання. Для створення культури інновацій вони широко використовують так зване "креативне мислення". Та й сама по собі креативність стає своєрідною "валютою успішності". Опитування, участь в якому взяло 1500 керівників компаній, проведене у 2010-му році, засвідчило, що лідери вважають креативність основним атрибутом, необхідним для процвітання.

Ось кілька порад, які можуть посприяти розвитку культури інновацій у вашій компанії:

1. Підсилюйте пристрасть

"Найпотужнішою зброєю у світі є вогонь людської душі", — говорив колись Фердинанд Фох (Ferdinand Foch), французький військовий теоретик початку XX-го століття. Пристрасть — це перший і основний інгредієнт креативної культури. Кожен великий винахід та кожен прорив починався саме із пристрасті. Нестерпне бажання змін, вдосконалення, відкриттів призводить до зміни світу на краще.

Заручившись підтримкою команди, сповненої пристрастю, ви зможете досягнути практично будь-якої цілі. Без неї ваші підлеглі перетворюються на зомбі, які постійно поглядають на годинник, чи не настав час йти додому.

2. Винагороджуйте ідеї

Соціальні норми в будь-якій культурі формуються за принципом відбору тих видів діяльності, які винагороджуються, та відмови від тих, які караються. Практично кожна компанія говорить про інновації. Але якщо ви до сих пір караєте людей за неправильні рішення, тим самим змушуючи їх відчувати, що готовність брати на себе ризики засуджується — інноваційної культури в такій компанії не досягнути. І не має значення, що написано у вашій місії.

3. Сприяйте автономії

Дослідження, проведене Гарвардським Університетом у 2008-му році, показало пряму кореляцію між рівнем свободи людини та її креативністю. Всі ми хочемо мати можливість самостійно приймати рішення. І така можливість є обов'язковою для створення культури інновацій. Працівник, який повинен звітувати перед керівником за кожен свій крок, ніколи не стане генератором ідей.

Підтримка автономії також означає зростання довіри. Ваша команда може і буде приймати рішення, які на перший погляд можуть здатися вам не зовсім правильними. Як хороший лідер, ви повинні зрозуміти і прийняти це. Якщо ви даєте людині контроль над певною сферою діяльності — то це повинен бути абсолютний, а не умовний контроль.

4. Спонукайте сміливість

Люди бояться, що у них нічого не вийде, і тому уникають ризиків. Як приклад спонукання до сміливості можна навести розробника програмного забезпечення компанію Boston, яка щороку дає кожному співробітнику дві картки "повного звільнення від наслідків ризиків". Кожна така картка дає її власнику безумовне право брати на себе ризики, робити помилки і не нести за це жодної відповідальності, навіть якщо ці помилки зашкодять компанії. А на щорічній сесії оцінки персоналу у співробітників запитують, чи довелося їм скористатися картками, і якщо ні, то чому?

Чи ризикований такий підхід для компанії? Можливо. Чи сприяє він створенню нових чудових ідей? Безперечно!

5. Переживайте провал заздалегідь

Джеймс Дайсон (James Dyson), винахідник вакуумного пилососа, "провалювався" 5100 разів, створюючи прототипи свого майбутнього винаходу. По суті ж, кожен прорив в історії супроводжувався безкінечними провалами, помилками та невдачами. Найкращі інноватори зовсім не обов'язково розумніші чи більш талановиті за інших. Що їх справді відрізняє — то це відсутність страху перед провалом та здатність продовжувати свій рух до мети, незалежно від того, скільки невдач їх спіткає.

6. Залишайтесь "малими"

ITW — диверсифікована компанія, яка виробляє широкий масив продуктів, починаючи від систем живлення і закінчуючи харчовим обладнанням, щорічно заробляє $16 мільярдів. Скоро їй виповниться 100 років. Втім, ця велика і стара компанія залишається "малою".

Лідери ITW переконані, що підприємницький дух є обов'язковим атрибутом успішності. Як наслідок — кожного разу, як тільки будь-яка із бізнес-одиниць досягає прибутку $200 млн. — компанія штучно ділить її на дві одиниці з прибутком $100 кожна. Як амеба, компанія постійно ділиться, залишаючись малою, "голодною" та спритною. А керівництво стверджує, що воно краще матиме 10 незалежних бізнесів, ніж одну велику, бюрократичну і неповоротку компанію. І це працює!

7. Максимізуйте диверсифікацію

Інноваційна консалтингова компанія Ziba максимізує диверсифікацію свого персоналу. 120 працівників компанії представляють 18 країн та розмовляють на 26 мовах. Президент Ziba Сохраб Воссоугі (Sohrab Vossoughi) стверджує, що "генетична диверсифікація стимулює креативність".

І дійсно, численні дослідження доводять, що диверсифікація у всіх її формах та кольорах допомагає створити креативну культуру.

Але справжня "магія" трапляється тоді, коли поєднується унікальний досвід та навички людей з абсолютно різних сфер. Саме таке поєднання часто призводить до найбільших відкриттів та проривів.

За матеріалами "7 Steps to a Culture of Innovation", Inc..
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 лютого 2017
Київ
Продажі, переговори (Сергій Азімов)
24-25 лютого 2017
Київ
Ефективні переговори 360° (Максим Голубєв)
24 лютого 2017
Київ, Гранд Пасаж
Фінанси для нефінансистів (Наталія Єременко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
Руководить с юмором. Динамика успехаРуководить с юмором. Динамика успеха
Привычка к творчествуПривычка к творчеству
Миф о многозадачности. К чему приводит стремление успеть всеМиф о многозадачности. К чему приводит стремление успеть все
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)