ІНСАЙТИ | Інноваційний потенціал 28 лютого 2006 р.

Дайте волю новатору

5 шляхів розкрити Ваш прихований потенціал

Не має значення, керуєте Ви однією з компаній Fortune 500, або ж щойно започаткованою фірмою, персонал якої нараховує 4 людини, всі власники бізнесу мають дещо спільне: кожного дня необхідно боротися з протистоянням інноваціям. Одна з найбільших проблем сучасних підприємців — знайти та розвинути тип інноваційного мислення у своїх компаніях, щоб вижити. Але з правильним підходом Ви можете розкрити приховані лідерські та стратегічні таланти як у самих собі, так і в співробітниках. І не треба скептицизму. Ось 5 ключових методів розкриття прихованого потенціалу Вашого бізнесу та досягнення великого успіху:

  1. Think two generations ahead (Думайте наперед). Уявіть свою компанію через 50 чи навіть 100 років. Це спонукає до довгострокових інновацій.

    Необхідні дії: Розробіть візію компанії на 50-100 років за допомогою 10-річних періодів. Задайте та дайте відповідь на ключові запитання "Хто? Що? Де? Коли? Чому? Та Як?". Наприклад, хто буде цільовою аудиторією? Що буде ключовим товаром? Де буде офіс? тощо.

  2. Confront and partner with the unconscious (Приділяйте увагу та розкривайте підсвідоме). За словами експертів, зі всього досвіду, знань та інформації, накопичених у нашому розумі ми свідомо розуміємо та використовуємо лише 10%.

    Необхідні дії: Кожного дня (протягом наступних 21 днів) пишіть по абзацу про той аспект Вашої управлінської діяльності, який потребує покращення. Чим краще Ви будете описувати ситуацію, тим більше розкриватимете підсвідомість та спонукатимете свій розум до інноваційних ідей щодо вирішення проблем.

  3. Aim to increase energy, not just efficiency (Намагайтеся збільшити енергію, не лише ефективність). Проведіть швидкий аудит Ваших співробітників на предмет виявлення джерел енергії та мотивуючих факторів на робочому місці. Якщо Ви це зрозумієте, то зможете правильно мотивувати працівників та підвищити продуктивність.

    Необхідні дії: Попрохайте співробітників визначити 3 речі, які придають їм найбільше енергії на робочому місці. Також попросіть ідентифікувати речі, які вони зараз не роблять, але які б надавали їм енергії. Потім залучіть співробітників до тих видів діяльності, які найбільше відповідають їх талантам, навичкам та потребам. Також нехай перелічать речі, які забирають найбільше енергії, наприклад, наради, підготовка звітів. Допоможіть керівництву мінімізувати дані види діяльності на робочому місці.

  4. Establish the freedom to innovate (Введіть свободу на інноваційну діяльність). Креативність породжує зміни. Використання креативних технік допомагає чіткіше бачити проблеми та відкривати двері для потенційних рішень.

    Необхідні дії: Виділяйте достатньо коштів на конкуренцію. Заохочуйте людей зображати свої бізнес-проблеми у формі образів та ситуацій (наприклад, людина, яка потрапила у зливу, тощо). Потім нехай намалюють можливе вирішення проблеми. Подібне бачення проблеми, як правило, допомагає виявити краще рішення.

  5. Start all problem-solving by taking responsibility (Розпочинайте будь-яке вирішення проблем з відповідальності). Будь-яка проблема, до якої Ви маєте безпосереднє відношення та яку бажаєте вирішити, потребує відображення Вашої персональної ролі та відповідальності по відношенню до себе. Хоча Ви можете й не бути основною причиною проблеми, це допоможе краще зрозуміти, як можна вплинути на процес.

    Необхідні дії: Коли Ви натрапили на проблемного співробітника, починайте вирішення проблеми, запитуючи себе: "Що мені необхідно змінити в собі, щоб допомогти цій людині краще працювати?" Не завжди буде вдаватися відповісти на це запитання, але роздуми в даному руслі зроблять Вас кращим керівником. Комунікуйте з персоналом, люди повинні бути в курсі того, що відбувається в компанії.

Анна Качкалда, за матеріалами Entrepreneur.com.





ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Не мона. Зміниш звички — зміниш життя!Не мона. Зміниш звички — зміниш життя!
Правила мозку для роботи. Наука мислити розумніше в офісі та вдомаПравила мозку для роботи. Наука мислити розумніше в офісі та вдома
Спершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слідСпершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слід

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)