ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


КОМЕНТАРІ | Комунікації 10 травня 2013 р.

Віртуальні комунікації: як уникнути проблем

Автор: Кейт Феррацці (Keith Ferrazzi)
Джерело: Innovations.com.ua

Чому непорозуміння є настільки поширеним явищем у віртуальному робочому просторі? Бо віртуальним комунікаціям бракує контексту. Скажімо, лише з розташування людей у конференц-залі ви можете отримати багато інформації: хто сидить поруч із ким, хто на чолі столу, хто залишив більше відстані між собою та сусідом, і так далі. Всі ці сигнали неможливо «прочитати» навіть в режимі телеконференції. В результаті і найпростіші речі можуть бути неправильно витлумачені.

Кейт Феррацці (Keith Ferrazzi)
Кейт Феррацці
(Keith Ferrazzi)
Щоб уникнути цього, я рекомендую:

Боротися з "ілюзією прозорості". Ми часто вважаємо, що інші краще розуміють, про що ми думаємо, ніж це є насправді. Щоб виправити цю помилку, поставте себе на місце іншої людини, уявіть її. Оскільки членам віртуальних команд часто не вистачає інформації одне про одного, менеджерам варто заохочувати людей ділитися відомостями про себе, можливо, на інтранет-сайт. А дослідник Яель Зофі (Yael S. Zofi) рекомендує навіть проводити відео-тури по своїх офісах для колег.

Розмовляти правильною "мовою". Всі ми схильні до використання певної "мови" у робочих комунікаціях. Деякі люди більш "кількісно-орієнтовані" (частіше звертаються до цифр), тоді як інші є більш "візуально-спрямованими" (надають перевагу діаграмам). А для деяких найкращий спосіб комунікувати — це розповідати історії та анекдоти. Менеджерам потрібно заохочувати команди висловлювати свої преференції з самого початку віртуального проекту.

«Посилювати сигнал». Ми часто передаємо співрозмовнику менше інформації, ніж нам здається. І в результаті члени команди, які не отримали «контекстних сигналів», занадто пізно чують: «а я думав, що це очевидно...». Щоб уникнути цієї проблеми, треба проговорювати як можна більше. І бажано використовувати більше одного засобу зв'язку. Скажімо, якщо ви розмовляєте по телефону про можливі затримки в проекті, продублюйте свої думки у електронному листі, щоб мінімізувати ймовірність непорозумінь.

Відповідати швидко. Час, який потрібен людині, щоб дати відповідь, може мати велике значення. Загалом, люди розцінюють оперативність вашої відповіді на електронну пошту або голосове повідомлення як показник якості ваших відносин. Звичайно, повільна реакція, як правило, просто означає, що ви були надзвичайно зайняті. Але у віртуальному середовищі, де контексту не вистачає, часу варто приділяти увагу.

Уникати неакуратної електронної пошти. Одне провокаційне дослідження показало, що багато керівників недбало пишуть електронні листи: не закінчують речення, роблять граматичні помилки і т.д. Звісно, ці люди дуже зайняті, щоб «полірувати» текст. Однак ті, хто отримує подібні листи, змушені витрачати багато часу, щоб їх «розшифрувати». Крім того, це може стати причиною непорозумінь і недешевих помилок у роботі. Тому краще все ж знайти час, щоб скласти листа як слід.

І, нарешті, варто попередити членів команди, що проблеми можуть виникнути. Експерти рекомендують, починаючи будь-який віртуальний проект, комунікувати людям основні принципи: наприклад, як швидко вони повинні реагувати на електронні листи, які інструменти потрібно використовувати для яких цілей і т.д. Якщо з самого початку попередити, що проблеми з комунікаціями неминучі, то надалі членам команди буде простіше обговорювати складнощі, які з'являтимуться в процесі роботи над проектом.

За матеріалами "How to Avoid Virtual Miscommunication", HBR Blog Network.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
16 травня 2017
Київ, kmbs
Управління репутацією в розгалуженій бізнес-структурі: як налагодити систему зсередини? (Євген Загорулько)
18-19 травня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Складська логістика торгового підприємства (Віктор Барановський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как оказывать влияние. Новый стиль управленияКак оказывать влияние. Новый стиль управления
Убедительное письмо. Как использовать силу словУбедительное письмо. Как использовать силу слов
МВА за 10 дней. Самое важное из программ ведущих бизнес-школ мираМВА за 10 дней. Самое важное из программ ведущих бизнес-школ мира
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)