ІНСАЙТИ | Залученість персоналу 25 квітня 2017 р.

Як лідери можуть вплинути на рівень залученості персоналу

Хоча питання підвищення залученості персоналу дуже часто вважається сферою відповідальності безпосередніх керівників та HR-фахівців, у першу чергу від топ-менеджерів залежить створення потрібних для цього умов. Ось що радить врахувати лідерам Кріс Байєрс (Chris Byers), CEO компанії Formstack.

Кріс Байєрс (Chris Byers)
Кріс Байєрс
(Chris Byers)
Культура компанії — це щось унікальне. Тому найважливіше для вас як для лідера — це виявити просто маніакальну наполегливість у пошуку людей, котрі б якомога краще відповідали її особливостям. Адже, наймаючи працівників, які б ототожнювали у собі основні засади оргкультури, ви не просто зможете швидше досягти бажаних цілей, але й безперервно зміцнювати вашу фірму зсередини у міру того, як стимулюватимете високий рівень залученості персоналу. Якщо ви твердо вирішили цим зайнятись, що варто врахувати наступні моменти.

1. Доведіть на практиці, що цінуєте інноваційність та гнучкість. Прискорення темпів змін — це об’єктивна реальність, що стосується практично кожної компанії. Працівники, які в змозі ініціювати позитивні трансформації у вашій фірмі та правильно реагують на непередбаченості, котрі виникають у процесі ведення бізнесу, являють для вас дуже високу цінність. Покажіть всім, що вмієте цінувати людей, котрі мають такі якості. Забезпечте відкритість комунікацій; створіть умови, в яких вони могли б ставити, ймовірно, не дуже комфортні для вас запитання, котрі б дозволили критично оцінити реальний стан бізнесу. Дайте цим індивідам можливість розвиватись та вносити свою лепту в зростання фірми. Таким чином ви задасте тон стимулюванню вищої залученості серед усього персоналу.

2. Забезпечте ефективну адаптацію новонайнятих співробітників. «Новачкам» дуже непросто увійти в курс справ та набрати потрібний темп праці. Як правило, для того, щоб вони досягти піку своєї продуктивності, потрібно вісім місяців. Але дані низки досліджень говорять про те, що навіть маючи стандартний адаптаційний процес, компанії можуть підвищити результативність нових працівників на 50%.

3. Реалізовуйте наставницькі програми. Згідно дослідження 2013-го року, організації, які мали такі програми, знизили рівень плинності серед охоплених ними працівників на 72%. Ще одне дослідження, проведене приблизно в той же час, показало, що співробітники, котрі виконували наставницьку функцію, демонстрували як більшу вдоволеність роботою, так і вищий рівень лояльності до працедавця. Також наставницькі ініціативи дають компаніям реальні матеріальні переваги. Наприклад, згідно інформації Sun Microsystems, завдяки реалізації програм наставництва, компанії вдалося підвищити рівень утримування персоналу і таким чином заощадити $6,7 млрд., які інакше було б витрачено на повторний найм.

Навіть для найбільш здібних працівників надзвичайно складно зорієнтуватись у новому для себе організаційному середовищі. Будь-хто може розгубитися, коли одночасно доводиться розбиратись у пріоритетних завданнях фірми, з’ясовувати, в чому полягають твої щоденні обв’язки та визначати цілі на майбутнє. Програми, в рамках яких формується партнерство між досвідченим співробітником і його щойно найнятим колегою, дозволяє останньому набагато швидше освоїтись у новій ролі. І знов, це створює можливості як для ефективнішого функціонування бізнесу, так і для поглиблення залученості персоналу.

4. Вимірюйте рівень залученості. Якими б ефективними не були ваші стратегії поглиблення залученості персоналу, вони не матимуть жодного сенсу без вимірювання реально досягнутих результатів.

Зміни рівня залученості працівників можна відстежувати, проводячи з допомогою онлайн-інструментів річні, піврічні та квартальні опитування. Крім цього, варто розробити форми бліц-опитувань, які дозволять вивчати думку персоналу частіше. Таким чином ви збиратимете дані стосовно того, що мотивує чи, навпаки, «розхолоджує» ваших підлеглих та матимете конкретну інформацію, на якій можна буде ґрунтуватись, плануючи конкретні дії, спрямовані на поглиблення залученості персоналу.

За матеріалами "How Leadership Can Impact Employee Engagement and Retention", Chief Executive.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Перемогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потімПеремогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потім
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
S.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюйS.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюй

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)