КОМЕНТАРІ | Побудова спільноти 13 травня 2020 р.

Як Microsoft вибудовує почуття спільноти серед 144 тисяч співробітників

У міру того як в організаціях розвиваються глобалізація і дистанційна робота, погіршуються людські зв’язки і згуртованість команди. Багато керівників більше не мають можливості пройтися по офісу, привітати новачків і поспілкуватися з людьми. Особисті зустрічі для обговорення нагальних питань замінені відеоконференціями. Вашій увазі — деякі з практичних стратегій, які використовує Microsoft для побудови спільноти і створення зв’язків між співробітниками і керівниками.

Як Microsoft вибудовує почуття спільноти серед 144 тисяч співробітників

Корпоративна соціальна мережа

Корпоративні соціальні мережі є важливим каналом для спілкування співробітників між собою та обміну ідеями. Microsoft використовує Yammer, аби Сатья Наделла (Satya Nadella) та інші керівники могли взаємодіяти зі співробітниками, слухати їх і дізнаватися, що у них на думці. На сторінці "CEO Connection" співробітники можуть задавати питання і спілкуватися з колегами з цілого ряду тем — від стратегії продукту до пільг для співробітників. Це допомагає зміцнити відчуття спільності і створює прямий зв’язок між співробітниками і керівництвом.

Microsoft використовує проактивний підхід до моніторингу питань зі своєї соціальної мережі в режимі реального часу, причому часто топ-менеджери безпосередньо відповідають на питання. Беручи участь у такій віртуальній дискусії, у керівництва з’являється можливість реагувати швидко і масштабно, отримати безцінне бачення проблем співробітників і спілкуватися з ними в будь-який день. Керівники можуть долучитися до обговорення та надати перспективу. Це критична перевага, якої так не вистачає в традиційних корпоративних методах комунікації, наприклад, опитуваннях. Замість того, щоб просто бути присутнім поруч з людьми свого офісу, керівники Microsoft можуть безпосередньо взаємодіяти зі співробітниками на іншому кінці світу, перетинаючи часові пояси і пристосовуючись до різниці в графіках роботи.

Щоденна «перевірка пульсу»

Щодня невелика вибірка співробітників Microsoft отримує опитування під назвою Daily Pulse. Під контролем відділу персоналу Daily Pulse робить знімок того, як співробітники відносяться до компанії, її культури й інших актуальних питань. Опитування ретельно формується, аби результати можна було легко проаналізувати.

Daily Pulse складається приблизно з 20 основних і до 5 специфічних для конкретної організації питань (в залежності від вимог керівництва Microsoft). Крім того, є відкриті питання, які змінюються кожен місяць, щоб отримати додаткові думки з конкретних тем. Серед цих питань можуть бути, наприклад, такі: «Як Ви думаєте, чим відрізняється Microsoft сьогодні від того, що було рік тому?»; «Яку найбільшу зміну Ви б порекомендували своєму керівництву зробити, аби дозволити Вам бути більш ефективним у своїй роботі?» Наявність гнучкості для додавання своєчасних питань забезпечує більш регулярне розуміння настроїв співробітників при придбанні компаній, великих реорганізаціях та інших організаційних змінах.

Щомісячні прямі ефіри

Щомісяця Microsoft проводить збори з трудовими колективами, де пріоритети, прогрес і культура компанії обговорюються на відкритому форумі. Ці зустрічі транслюються в прямому ефірі для співробітників по всьому світу, а також доступні за запитом для співробітників з інших часових поясів. Разом з іншими керівниками Сатья Наделла щомісяця інформує про новини бізнесу та безпосередньо відповідає на питання аудиторії, так само як і зі сторінки "CEO Connection" в Yammer. Це дає йому можливість поділитися своїми думками з цілого ряду областей, включаючи бізнес, промисловість і суспільство, а також дозволяє співробітникам піднімати питання, котрі їх хвилюють.

Під час заходу рівень залученості співробітників вимірюється в режимі реального часу. Після завершення заходу сторінка в Yammer оновлюється з можливістю пошуку за змістом події і короткими витягами ключових моментів, що дозволяє команді виділити пріоритетні повідомлення.

Відео-серія «Установка на зростання в дії»

Наделла казав, що він хоче, аби Microsoft була компанією «все-взнаючих» ("learn-it-alls"), а не «все-знаючих» ("know-it-alls"). На підтримку цієї амбіції він запровадив серію відеороликів про окремих людей і команди, які беруть установку на зростання. Мета відео в тому, щоб змоделювати перехід до створення організації, що навчається, викликати діалог і спонукати співробітників говорити про свої знання.

Компанія допомогла збільшити охоплення цих відео, використовуючи модель впливу. Це означає, що відео поширюється безпосередньо у відповідних групах через email, в залежності від теми. Наприклад, в одному відео розповідалося про проект Ink to Code від Microsoft Garage. Це відео адресувалося декільком групам. У Microsoft сотні списків груп людей із певними інтересами. Таким чином, ці цілеспрямовано вибрані спільноти допомагають із таргетингом повідомлень. Однак, як і в будь-якому проекті, підтримання взаємодії протягом часу — непросте завдання. «Еволюційний» редакційний календар, той, що зможе розворушити, здивувати співробітників і задовольнити їхні потреби, має вирішальне значення для довгострокового успіху.

Досвід Microsoft не тільки дає уявлення про технології, що викристовуються, але й пропонує надихаючу картину його основної мотивації — збільшити зацікавленість і задоволеність співробітників по всьому світу. Використання технологій для спілкування з людьми у великих масштабах — наріжний камінь шляху лідера XXI століття.

За матеріалами "How Microsoft Builds a Sense of Community Among 144,000 Employees", HBR.

Ілюстрація: Microsoft



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
18-19 серпня 2020
Онлайн-курс
Результативні продажі по телефону із задоволенням
19-20 серпня 2020
Київ
Лідерство і управління командою
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
Технологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та життіТехнологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та житті
Принцип мозаїки. Шість навичок дивовижного життя і карєриПринцип мозаїки. Шість навичок дивовижного життя і карєри

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)