КОМЕНТАРІ | Нові ринки 5 квітня 2007 р.

Як досягнути успіху у Китаї, Індії та поза ними

Компанії, які успішно розповсюджують свою діяльність на ринки, що розвиваються, повинні приділяти достатньо уваги чотирьом ключовим факторам планування — управлінню талантами, оцінці ризиків, організаційній структурі та дослідженню і розвитку. Про це повідомляє консалтингова компанія Deloitte & Touche.

Все більше та більше компаній переміщують діяльність своїх найбільш витратних відділів (таких як дослідження та розвиток, продажі й маркетинг) у Китай, країни Східної Європи, Латинської Америки та Південно-Східної Азії. Проте, за даними дослідження, проведеного Deloitte & Touche, менш ніж половина з них вважає вдалою свою діяльність у цих регіонах.

Залучення та утримання кваліфікованого персоналу — обов'язкова умова для виживання та успішної діяльності на нових ринках. Успішні компанії уникають кандидатів, які звикли змінювати роботу, наче рукавички, а також пропонують своїм працівникам тренінги, навчання, а також гнучкий графік роботи та додаткові переваги. Приблизно три чверті компаній, які дотримувалися всіх перерахованих вище вимог, зуміли досягнути успіху на нових для себе ринках.

Створення максимально незалежної дочірньої компанії може бути кращим рішенням, ніж підключення до іншого бізнесу чи створення залежної компанії. Основна суть полягає в тому, щоб надати бізнес-одиниці достатньо автономії для вчасної реакції на місцеві тенденції та можливості. При цьому централізований контроль все-рівно зберігається, стверджує Deloitte & Touche.

Скрупульозна оцінка ризиків у таких сферах, як інтелектуальна власність, локальні закони, ланцюжки постачань і т. п. також необхідна для ведення успішного бізнесу в умовах ринків, які розвиваються. Лише 56% компаній, які взяли участь в опитуванні, проводили достатньо детальний огляд ризиків, перш ніж виходити на нові ринки. Більшість же просто переглядали геополітичні умови та можливість терористичної загрози.

Насамкінець, для більшості бізнесів, які працюють на відсталих ринках, видається очевидним, що проведення дослідження та розвитку локально, має своє безперечні переваги. І насамперед (хоча не тільки) це більш короткий час виходу на ринок, а також менші витрати.

Китай до сих пір залишається найбільш цікавим ринком для багатьох міжнародних компаній. Дві третини керівників планують розширювати діяльність своїх компаній на цю країну протягом найближчих п'яти років. При цьому близько половини керівників планують розширювати свою діяльність на Східну Європу, Індію, країни Латинської Америки чи Південно-Східної Азії.

Ярослав Федорак, за матеріалами Management.silicon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 вересня 2018
Київ
Французько-Український Форум: «Нова політика в Європі: методи та фактори успіху президентської кампанії Еммануеля Макрона»
25-26 вересня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
2-3 жовтня 2018
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. Від ВИРОБНИЦТВА до РОЗДРОБУ і ДИСТРИБУЦІЇ. Від Директора до лінійного персоналу

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Начинай с малого. Научно доказанная система достижения больших целейНачинай с малого. Научно доказанная система достижения больших целей
Момент истины. Почему мы ошибаемся, когда все поставлено на карту, и что с этим делать?Момент истины. Почему мы ошибаемся, когда все поставлено на карту, и что с этим делать?
Принцип Питера, или Почему дела идут вкривь и вкосьПринцип Питера, или Почему дела идут вкривь и вкось
Эссенциализм. Путь к простотеЭссенциализм. Путь к простоте
Как стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организацииКак стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организации


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)