ІНСАЙТИ | Трансформація бізнесу 3 листопада 2021 р.

Сучасна модель організаційної трансформації

Усі визнають, що здійснення організаційних змін є важливим компонентом успішних бізнес-трансформацій. Чому ж вони зазвичай виявляються «ахіллесовою п’ятою»?

Цифрова трансформація

Багато організацій намагаються впоратися з викликами нового тисячоліття, коли потреби й запити стейкхолдерів і клієнтів різко змінилися, а нові учасники ринку постійно загрожують підривами. Компанії мають поставити собі такі питання:

  • «Як би виглядала наша організація, якби вона створювалася в останні 10 чи 20 років?»
  • «Як така організація може створювати цінність?»
  • «Яких клієнтів вона обслуговуватиме і як?»
  • «Як ви могли б відступити від цієї візії, щоб побудувати дорожню карту для втілення в життя вашої перетвореної на цифрову організації, належним чином використовуючи наявні активи та цінність?»

Трансформація, керована клієнтом

Незалежно від того, якими стануть цифрові організації у новому тисячолітті, все одно люди ними управлятимуть. Багато організацій — якісь із них вже використовують цифрові технології, а якісь ні — розуміють своїх людей і добре до них ставляться. Але експерти Prophet також помітили, що деякі з цих компаній втратили з поля зору частину не менш важливих людей за межами своєї організації: своїх клієнтів! Пропоновані ними продукти, послуги та досвід розчаровують тих самих людей, які зрештою визначають виживання бізнесу.

Цим організаціям необхідно кардинально змінитись, аби й надалі залишатися на ринку. Вони мають прищепити клієнтоорієнтований спосіб мислення та визначити, чи не заважає відсутність навичок створювати більш актуальні продукти та досвід. Їм необхідно зрозуміти, де і як їхню операційну модель може знадобитися змінити, щоб підтримати види змін та адаптацій, необхідні для відновлення зв’язку з клієнтами та іншими важливими стейкхолдерами.

Сучасна модель організаційної трансформації

Людиноорієнтована модель трансформації (Human-Centered Transformation Model™) від Prophet

Prophet розглядає всі організації як макрокосм людини, котра має колективну ДНК (DNA), Тіло (Body), Розум (Mind) та Душу (Soul). Культуру організації слід розуміти як цілісну екосистему, а успішна трансформація сьогодні вимагає, щоб лідери думали про всі її аспекти.

ДНК

ДНК складається з речей, які задають напрямок та мають тенденцію нечасто змінюватися. Це елементи, що визначають пункт призначення та напрямок подорожі, такі як корпоративна мета, цінності, бренд, стратегія та ціннісні пропозиції співробітників.

Душа

Саме елементи Душі спонукають співробітників вірити у ДНК. Це спосіб мислення, повсякденна поведінка та способи роботи, що мотивують ці установки; і саме історії та символи використовуються для позначення того, що організація буде чи не буде приймати.

Розум

Навички та здібності талантів організації — це її розум, і при належній турботі та вихованні вони дозволяють досягати цілей.

Тіло

Тіло — це те, як можуть бути спрямовані колективні зусилля. Це операційна модель та організаційний дизайн, а також управління, процеси, системи та інструменти, що забезпечують необхідну узгодженість.

У чому цінність моделі

Трансформації часто натрапляють на культурні перепони, що найкраще виражається в трюїзмі, що приписується легендарному бізнес-теоретику Пітеру Друкеру (Peter Drucker): «Культура з’їдає стратегію на сніданок».

Модель можна використовувати як лінзу для розпакування та переорієнтації складнощів організаційної та культурної динаміки на конкретні компоненти, які легше засвоїти, вивчити та зрозуміти.

Цілісний характер моделі дозволяє ясно побачити всі взаємопов’язані елементи, які зрештою проявляються у досвіді культури організації. Це гарантує, що наше розуміння належним чином розділене на рівні, допомагаючи нам встановлювати зв’язки між явними та неявними елементами, які інколи не обговорюються. Що найважливіше, модель підтримує детальну діагностику організаційних проблем та допомагає розробити чітку дорожню карту для змін, на основі якої можна буде оцінювати прогрес.

Human-Centered Transformation Model™ допомагає всебічно обміркувати візію перетвореної на цифрову організації, необхідні навички та компетенції, а також способи розробки операційної моделі, яка втілить її в життя. Вона допомагає всебічно подумати про підвищення клієнтоорієнтованості, виявлення можливостей, необхідних для створення більш актуальних продуктів і послуг, та про те, як розробити операційну модель, яка дозволить приділяти більше уваги ринку. Досвід Prophet показує, що без цілісного підходу до елементів моделі трансформація не буде достатньо стійкою і не принесе очікуваної цінності.

За матеріалами "A Modern Model for Organizational Transformation", Prophet.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесіМистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесі
Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікаціїНетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)