КОМЕНТАРІ | Управління веб-контентом 25 вересня 2006 р.

Корпоративний веб-сайт як потужний двигун бізнесу

Керівники не приділяють достатньої уваги повідомленням, які розміщені на їхніх корпоративних сайтах. Результатом такої байдужості є підвищення ризику зробити ключову помилку, яка вплине на ефективність компанії. Такі дані будуть опубліковані у новій книзі.

Нова книжка, автором якої є експерт з управління веб-контентом Gerry McGovern буде опублікована уже в листопаді і розповість про те, як зміст корпоративного веб-сайту стає одним із найпотужніших двигунів бізнесу.

Клієнтами McGovern-а були HP, Pioneer, Directgov, UCLA, Aer Lingus та Microsoft, що говорить про рівень досвіду автора. Він стверджує, що технології маркетингу та бізнес-стратегії потребують переосмислення відповідно до нових форм технологій. Окрім цього, компаніям потрібно слідкувати, чи виконують їхні корпоративні сайти роль просування бренду та чи можуть забезпечити краще обслуговування клієнтів.

Цікавий приклад однієї з авіаційних компаній. Компанія на своєму сайті фокусувалася на терміні "знижені тарифи" в той час як потенційні клієнти авіаліній у 6500 разів частіше вводили у пошуковиках фразу "дешеві польоти".

Відомий також факт, коли компанії Microsoft довелося замінити лише одне слово у заголовку сайта, щоб побачити 300% приріст відвідувачів. Інший клієнт McGovern перемістив лише одне посилання на власному корпоративному сайті і отримав $70000 стрибок у продажах за наступні 2 місяці.

Для багатьох споживачів саме корпоративний веб-сайт стає точкою першого контакту з організацією. Але якщо організації не здатні за кілька секунд привернути увагу клієнта, тоді вони втратять його, доводить McGovern. Окрім цього, компаніям слід завжди пам'ятати, що зазвичай потенціальних клієнтів легше відвернути від корпоративного сайту, ніж привабити до нього.

Таким чином автор пророкує створення нового департаменту, який відповідатиме за зміст корпоративного сайту. Більше того, щоб такий проект виявився успішним, слід створювати повноцінний відділ, на чолі якого повинен стояти топ-менеджер, а не створювати маленьке відділення ІТ-департаменту.

Ярослав Федорак, за матеріалами management-issues.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
19-20 декабря 2018
Киев
Управленческий учет. Финансы. Бюджеты
20 декабря 2018
Киев
Результативные продажи по телефону с удовольствием
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем
Кмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесіКмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесі


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)