Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


КОМЕНТАРІ | Визнання помилок 21 грудня 2009 р.

Як підвищити результативність? Не бійтесь попросити вибачення!

Джон Кадор (John Kador), редактор Chief Executive та автор книги "Ефективне вибачення: Лагодження парканів, будівництво мостів і відновлення довіри" ("Effective Apology: Mending Fences, Building Bridges, and Restoring Trust"), пропонує свій варіант вирішення директорських фіаско.

Джон Кадор (John Kador)
Джон Кадор
(John Kador)
Як діяти генеральному директорові у сучасному безкомпромісному бізнес-кліматі, якщо він зробив помилку? Вибір тут невеликий...

Перший варіант: продовжувати робити вигляд, що так і потрібно, сподіваючись, що ніхто не помітить, а якщо й помітить, то не надасть цьому великої ваги. Бізнес у такому разі — це фортеця. Єдиний спосіб захиститися — це запустити крокодилів у рів із водою і підняти всі мости. З точки зору керівника такого бізнесу, вибачення — це визнання власної слабкості.

Другий варіант: визнати, що бізнес твориться у мінливому і дедалі більш пов'язаному комунікаціями "прозорому" світі, де зберігати секрети та плести інтриги стає дедалі складніше. А в такому випадку за помилки потрібно платити. Бізнес із цієї точки зору — це як університет, де потік інформації та спільні дії дозволяють людям краще усвідомити, хто вони є, що вони роблять та хто їх оточує. Другий варіант передбачає вміння визнавати факти, брати на себе відповідальність та приносити щире вибачення, якщо щось було зроблено не так.

Більшість бізнесів завжди використовували (і до сих пір використовують) перший підхід, коли генеральний директор не може помилятися. Втім, сьогодні рівень довіри до лідерів компаній низький, як ніколи. Тому, можливо, настав час дати шанс другому підходові. Адже вміння признати свою помилку — це не лише більш дешевий, але й дуже ефективний спосіб уникнути негативних наслідків. І, як показує практика, лідери, які не бояться попросити вибачення за свої помилки, досягають кращих результатів, ніж ті, хто ніколи із принципу цього не робить.

Ось лише декілька прикладів ефективного використання другого підходу у великому бізнесі:

  • Стів Джобс (Steve Jobs), керівник Apple, просив вибачення за надання дещо плутаної інформації щодо стану свого здоров'я, що призвело до паніки серед працівників та користувачів;

  • Джеф Безос (Jeff Bezos), керівник Amazon.com, просив вибачення за відсутність достатньої кількості рідерів Kindle у святковий сезон;

  • Генеральний директор Whole Foods Джон Маккей (John Mackey) просив вибачення за те, що писав анонімні статті на фінансовому форумі;

  • Стів Хагс (Steve Hughes), колишній керівник компанії виробника чаю Celestial Seasonings, просив вибачення за те, що потравив всіх лугових собачок (гризун, схожий на суслика) на території компанії;

  • Рік Вагонер (Rick Waggoner), керівник General Motors — за те, що не зумів успішно завершити інвестиції у виробництво малих автомобілів;

  • Генеральний директор Facebook Mark Zuckerberg — за тактику, через яку багато користувачів цього сервісу боялися, що їхня приватність опиниться у небезпеці.

Як бачите, тактика "вибачення" може бути доволі ефективною. А у вас є за що вибачитися перед своїми клієнтами?

За матеріалами "Want Better Performance? Say You're Sorry", Chief Executive.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Горшочек, не вари! Как обуздать бесконечный поток писем и задачГоршочек, не вари! Как обуздать бесконечный поток писем и задач
Пирамида эффективности. От разрозненных техник к цельной системеПирамида эффективности. От разрозненных техник к цельной системе
Совсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное руслоСовсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное русло
Сделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой следСделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой след
Нетворкинг для интровертовНетворкинг для интровертов

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)