КОМЕНТАРІ | Візія 12 квітня 2013 р.

Командна робота і візія

Автор: Джон Максвелл (John C. Maxwell)
Джерело: Innovations.com.ua

Ви коли-небудь були частиною команди, яка не отримує бажаних результатів? Команди, яка може постійно працювати, але нічого фактично не досягає? Якщо так, то ви, мабуть, були у команді без чіткої візії.

Джон Максвелл (John C. Maxwell)
Джон Максвелл
(John C. Maxwell)
Візія — як кермо на кораблі. Без неї корабель може пройти певну відстань, але не завжди в правильному напрямку, а з нею — досягне місця призначення найкоротшим шляхом. Візія визначає напрямок руху команди. З візією приходить енергія, і члени команди відчувають, що вони роблять щось цінне.

Отже, якщо ви лідер, як саме вам передати власну візію вашій команді? Це потрібно робити двома шляхами: емоційним та логічним.

Для того, щоб передати візію емоційним шляхом, потрібні такі складові:

  1. Довіра. Адже люди спочатку «купують» лідера, а потім — його візію. Тому ваша команда повинна бути впевнена, що вам можна довіряти.

  2. Пристрасть. Члени команди не сприйматимуть візію, якщо вона не хвилює самого лідера. Вони повинні бачити і відчувати вашу пристрасть.

  3. Відносини. Наскільки добре колеги і підлеглі вас знають? Як добре знаєте їх ви? Людей нерідко хвилює не те, чи багато у вас знань, а те, наскільки ви до них небайдужі.

  4. Своєчасність. Для того, щоб команда сприйняла вашу візію, важливо правильно обрати час, щоб її прокомунікувати. Як відомо, правильне рішення в неправильний час — все одно що невірне рішення.

  5. Відчуття потреби. Люди мають відчувати потребу мати якусь візію. Власне, ця складова є майже завжди: ми всі повинні бути частиною чогось більшого, ніж ми самі. Якщо лідер зможе продемонструвати команді, як його візія може допомогти їм у цьому, то вона стане і їхньою візією.

А щоб логічно прокомунікувати візію, необхідні:

  1. Реалістичне розуміння сьогоднішньої ситуації. Воно слугує відправною точкою для візії і дозволяє членам групи більш охоче діяти для досягнення спільної мети.

  2. Досвідчена команда. Наскільки члени команди знайомі з конкретною проблемою, яка стоїть перед ними? Що частіше вони мали справу з подібними ситуаціями, то впевненіше вони зможуть впоратися з новим завданням. Ваша ціль — показати їм, що їхній попередній досвід їх підготував, і вони здатні досягти бажаних результатів.

  3. Продумана стратегія. Чи є у вас план дій, який можна сформулювати чітко і лаконічно? Члени команди повинні його знати, перш ніж вони візьмуться за досягнення мети.

  4. Взяття на себе відповідальності лідером. Чи готові ви прийняти свою роль лідера у реалізації своєї візії (і відповідальність, яку вона на вас покладає)? Якщо так — команда має про це знати.

  5. Святкування кожної перемоги. Шлях до великої мети складається з дрібних цілей. Святкування перемоги на кожному етапі допомагає членам команди стежити за прогресом і знаходити мотивацію, щоб продовжувати «подорож».

  6. Оцінка кожної поразки. Коли команда зазнає невдачі, важливо усвідомлювати і проговорювати, що треба зробити, щоб у подальшому рух вперед був більш вдалим.

Люди у вашій команді мають розуміти, заради чого вони працюють. Правильно прокомунікована візія допоможе їм «включитись» у роботу — і на емоційному, і на логічному рівні — і разом з вами докладати зусиль для досягнення цілі.

За матеріалами "Teamwork and vision go hand in hand", John Maxwell on Leadership.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Доктрина шокаДоктрина шока
Привычка к творчествуПривычка к творчеству
Бизнес в стиле Romantic. Отдавай все, не считаясь ни с чем, чтобы создать нечто более великое, чем ты самБизнес в стиле Romantic. Отдавай все, не считаясь ни с чем, чтобы создать нечто более великое, чем ты сам
Меньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головойМеньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головой
Практика малых дел. Каждый человек может что-то изменитьПрактика малых дел. Каждый человек может что-то изменить


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)