РЕЦЕНЗІЇ | Книга 6 лютого 2006 р.

Найкращі книги з маркетингу 2005

Частина 1. Про правду й довіру: Всі маркетологи — брехуни (All Marketers Are Liars)

Бренди провалюються з багатьох причин — погані продукти, погані дослідження, погані ціни, погана дистрибуція, погана реклама, погана стратегія… і погана вдача. Але все частіше вони переживають фіаско й через свою непристосованість до ринкових змін та, у результаті, швидкої втрати власної важливості.

"Колись ми були єдиною неподільною нацією з трьома мережами магазинів, трьома автомобільними компаніями та двома брендами зубної пасти на всіх, — пише Stacy Schiff для New York Times, — Зараз ми нація масових ніш."

Strategy+business пропонують 4 книги з маркетингу, які увійшли до найкращих бізнес-видань 2005-го року:

  1. All Marketers Are Liars: The Power of Telling Authentic Stories in a Low-Trust World (Всі маркетологи — брехуни: Дар розповідати правдиві історії у світі, де панує низька довіра), автор Seth Godin (Portfolio, 2005),
  2. Brand Hijack: Marketing without Marketing (Викрадення брендів: Маркетинг без маркетингу), автор Alex Wipperfürth (Portfolio, 2005),
  3. How Customers Think: Essential Insights into the Mind of the Market (Як мислять споживачі: Здатність читати думки ринку), автор Gerald Zaltman (Harvard Business School Press, 2003),
  4. ProfitBrand: How to Increase the Profitability, Accountability & Sustainability of Brands (Прибутковий бренд: Як підвищити рентабельність, підзвітність брендів та довіру до них), автор Nick Wreden (Kogan Page, 2005).

У всіх чотирьох книгах розглядаються "правди" про сучасний світ маркетингу, головна з яких — основне навчання відбувається безпосередньо на ринку. Будь-хто, хто хоча б деякий час провів у бізнесі, знає, що навчаються, в основному, на власних помилках, а не на успіху.

Не можна залишити без уваги All Marketers Are Liars (Всі маркетологи — брехуни) (Seth Godin). Майстерний маркетолог та промоутер власної справи, містер Godin знає, як захопити аудиторію. Вже на обкладинці книги, вдягнувши маску Пінокіо, автор виглядає неслухняним хлопчиком. Але він чудово справляється, застосовуючи веселий та жвавий стиль написання, з серйозним завданням, представленим у підзаголовку: The Power of Telling Authentic Stories in a Low-Trust World (Дар розповідати правдиві історії у світі, де панує низька довіра).

Він виходить з припущення, що успішні маркетологи не говорять прямо про характеристики чи навіть про вигоди від товарів та послуг. Вони розказують переконливі історії, якими потім діляться споживачі, переказуючи їх далі. Містер Godin вірить в те, що люди самі собі розповідають історії, а вже потім тяжко працюють, щоб перетворити їх на правду.

З одним із прикладів виступає Georg Riedel, виробник дорогих фужерів для вина. Містер Riedel вірить в те, що саме з його посуду вино смакує найкраще. Він також змусив у це повірити експертів з вина, журналістів, і — що найголовніше — маркетологів. Під час дегустації всі погодилися, що смачніше все ж таки з фужерів Riedel. Але суто наукове дослідження показало, що смак вина не залежить від посуду. Таким чином, зазначає автор, не що інше, як маркетинг, надає кращий смак вину.

І на завершення іронічна реклама книги від автора: "Це книга про те, як розповідати (і переживати) правду".



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
2 серпня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління відділом продажів (Наталія Дегтярьова)
16 серпня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Работай легко. Индивидуальный подход к повышению продуктивностиРаботай легко. Индивидуальный подход к повышению продуктивности
Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?
Под давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенностиПод давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенности
Лидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесеЛидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесе
От знаний к навыкам. Универсальные правила эффективной тренировки любых уменийОт знаний к навыкам. Универсальные правила эффективной тренировки любых умений


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)