Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


РЕЦЕНЗІЇ | Книга 6 лютого 2006 р.

Найкращі книги з маркетингу 2005

Частина 1. Про правду й довіру: Всі маркетологи — брехуни (All Marketers Are Liars)

Бренди провалюються з багатьох причин — погані продукти, погані дослідження, погані ціни, погана дистрибуція, погана реклама, погана стратегія… і погана вдача. Але все частіше вони переживають фіаско й через свою непристосованість до ринкових змін та, у результаті, швидкої втрати власної важливості.

"Колись ми були єдиною неподільною нацією з трьома мережами магазинів, трьома автомобільними компаніями та двома брендами зубної пасти на всіх, — пише Stacy Schiff для New York Times, — Зараз ми нація масових ніш."

Strategy+business пропонують 4 книги з маркетингу, які увійшли до найкращих бізнес-видань 2005-го року:

  1. All Marketers Are Liars: The Power of Telling Authentic Stories in a Low-Trust World (Всі маркетологи — брехуни: Дар розповідати правдиві історії у світі, де панує низька довіра), автор Seth Godin (Portfolio, 2005),
  2. Brand Hijack: Marketing without Marketing (Викрадення брендів: Маркетинг без маркетингу), автор Alex Wipperfürth (Portfolio, 2005),
  3. How Customers Think: Essential Insights into the Mind of the Market (Як мислять споживачі: Здатність читати думки ринку), автор Gerald Zaltman (Harvard Business School Press, 2003),
  4. ProfitBrand: How to Increase the Profitability, Accountability & Sustainability of Brands (Прибутковий бренд: Як підвищити рентабельність, підзвітність брендів та довіру до них), автор Nick Wreden (Kogan Page, 2005).

У всіх чотирьох книгах розглядаються "правди" про сучасний світ маркетингу, головна з яких — основне навчання відбувається безпосередньо на ринку. Будь-хто, хто хоча б деякий час провів у бізнесі, знає, що навчаються, в основному, на власних помилках, а не на успіху.

Не можна залишити без уваги All Marketers Are Liars (Всі маркетологи — брехуни) (Seth Godin). Майстерний маркетолог та промоутер власної справи, містер Godin знає, як захопити аудиторію. Вже на обкладинці книги, вдягнувши маску Пінокіо, автор виглядає неслухняним хлопчиком. Але він чудово справляється, застосовуючи веселий та жвавий стиль написання, з серйозним завданням, представленим у підзаголовку: The Power of Telling Authentic Stories in a Low-Trust World (Дар розповідати правдиві історії у світі, де панує низька довіра).

Він виходить з припущення, що успішні маркетологи не говорять прямо про характеристики чи навіть про вигоди від товарів та послуг. Вони розказують переконливі історії, якими потім діляться споживачі, переказуючи їх далі. Містер Godin вірить в те, що люди самі собі розповідають історії, а вже потім тяжко працюють, щоб перетворити їх на правду.

З одним із прикладів виступає Georg Riedel, виробник дорогих фужерів для вина. Містер Riedel вірить в те, що саме з його посуду вино смакує найкраще. Він також змусив у це повірити експертів з вина, журналістів, і — що найголовніше — маркетологів. Під час дегустації всі погодилися, що смачніше все ж таки з фужерів Riedel. Але суто наукове дослідження показало, що смак вина не залежить від посуду. Таким чином, зазначає автор, не що інше, як маркетинг, надає кращий смак вину.

І на завершення іронічна реклама книги від автора: "Це книга про те, як розповідати (і переживати) правду".


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Новые размышления о личном развитииНовые размышления о личном развитии
Высшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минутуВысшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минуту
Правило четырех секунд. Остановись. Подумай. СделайПравило четырех секунд. Остановись. Подумай. Сделай
Лидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесеЛидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесе
Правила самоорганизацииПравила самоорганизации

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)