РЕЦЕНЗІЇ | Книга 14 грудня 2006 р.

10 правил стратегічного інноватора: Від ідеї до впровадження

10 Rules for Strategic Innovators: From Idea to Execution

Успішним компаніям слід здійснювати два види діяльності, які часто вважаються антагоністичними. По-перше, їм слід пропонувати своїм клієнтам високоякісні продукти та послуги за доступними цінами, а по-друге — постійно провадити процес інновацій, який сприятиме розвитку та вдосконаленню пропозицій для клієнта. Теоретики менеджменту часто не можуть дійти згоди щодо справжньої природи та співвідношення між цими видами діяльності.

Професор міжнародної бізнес-школи Tuck School of Business, Vijay Govindarajan та його колега консультант і ад'юнкт-професор Chris Trimble написали книгу, в якій намагаються вирішити питання, чому зрілі компанії стикаються із проблемою нестачі інноваційності та намагаються на повну силу експлуатувати свої існуючі компетенції та можливості замість того, щоб винаходити нові. Стратегічні інновації завжди передбачають винайдення та розвиток нових сумнівних бізнес-моделей.

Провівши дослідження у понад 30-ти компаніях та проінтерв'ювавши десятки топ-менеджерів, автори відшукали точки напруження між консервативністю та інноваційністю. Успішні інноватори повинні здійснити три кроки: відмовитися від певних елементів звичного для себе бізнесу, запозичити найкращі практики інших бізнесів та навчатися із власного досвіду. Таким чином, автори визначають два типи бізнесу "Інноваційна Корпорація" та "Консервативна Корпорація". В процесі змін Інноваційна Корпорація повинна виробити відмінну ДНК організації (персонал, структуру, систему, культуру).

На щастя, автори збагатили свою книгу історіями із життя, які показують, наскільки складно бути вправним інноватором. Навіть найпотужніші компанії, на зразок Corning Inc. та Hasbro Inc., витрачають безліч часу та енергії, для того, щоб відшукати правильний баланс між "відмовою", "запозиченням" та "навчанням". Фактично, 10 правил, представлених увазі допитливих читачів, є набором тверджень та директив, серед яких кожен зуміє відшукати для себе корисну пораду.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 вересня — 10 жовтня 2020
Київ
ШКОЛА ФІНАНСОВОГО ДИРЕКТОРА. Управлінський облік. Показники ефективності. Бюджетування. Аналіз компанії. Менеджмент. Мотивація
28 вересня — 2 жовтня 2020
Київ
Інтенсив «Школа сучасного нормування»
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
ПрокрастинаціяПрокрастинація
Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікаціїНетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації
Творча впевненість. Як розкрити свiй потенцiалТворча впевненість. Як розкрити свiй потенцiал

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)