РЕЦЕНЗІЇ | Книга 14 грудня 2006 р.

10 правил стратегічного інноватора: Від ідеї до впровадження

10 Rules for Strategic Innovators: From Idea to Execution

Успішним компаніям слід здійснювати два види діяльності, які часто вважаються антагоністичними. По-перше, їм слід пропонувати своїм клієнтам високоякісні продукти та послуги за доступними цінами, а по-друге — постійно провадити процес інновацій, який сприятиме розвитку та вдосконаленню пропозицій для клієнта. Теоретики менеджменту часто не можуть дійти згоди щодо справжньої природи та співвідношення між цими видами діяльності.

Професор міжнародної бізнес-школи Tuck School of Business, Vijay Govindarajan та його колега консультант і ад'юнкт-професор Chris Trimble написали книгу, в якій намагаються вирішити питання, чому зрілі компанії стикаються із проблемою нестачі інноваційності та намагаються на повну силу експлуатувати свої існуючі компетенції та можливості замість того, щоб винаходити нові. Стратегічні інновації завжди передбачають винайдення та розвиток нових сумнівних бізнес-моделей.

Провівши дослідження у понад 30-ти компаніях та проінтерв'ювавши десятки топ-менеджерів, автори відшукали точки напруження між консервативністю та інноваційністю. Успішні інноватори повинні здійснити три кроки: відмовитися від певних елементів звичного для себе бізнесу, запозичити найкращі практики інших бізнесів та навчатися із власного досвіду. Таким чином, автори визначають два типи бізнесу "Інноваційна Корпорація" та "Консервативна Корпорація". В процесі змін Інноваційна Корпорація повинна виробити відмінну ДНК організації (персонал, структуру, систему, культуру).

На щастя, автори збагатили свою книгу історіями із життя, які показують, наскільки складно бути вправним інноватором. Навіть найпотужніші компанії, на зразок Corning Inc. та Hasbro Inc., витрачають безліч часу та енергії, для того, щоб відшукати правильний баланс між "відмовою", "запозиченням" та "навчанням". Фактично, 10 правил, представлених увазі допитливих читачів, є набором тверджень та директив, серед яких кожен зуміє відшукати для себе корисну пораду.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
19 серпня 2017
Київ
Тест-драйв програм МВА — "Try Tru MBA"
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)
6-7 вересня 2017
Київ, Конференц-центр
Ефективна закупівля від А до Я (Вікторія Березіна)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Важно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь статьВажно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь стать
Не работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг васНе работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг вас
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Поцелуй лягушку! Научись превращать проблемы в возможностиПоцелуй лягушку! Научись превращать проблемы в возможности
Начни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящимНачни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящим


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)