РЕЦЕНЗІЇ | Книга 14 грудня 2006 р.

10 правил стратегічного інноватора: Від ідеї до впровадження

10 Rules for Strategic Innovators: From Idea to Execution

Успішним компаніям слід здійснювати два види діяльності, які часто вважаються антагоністичними. По-перше, їм слід пропонувати своїм клієнтам високоякісні продукти та послуги за доступними цінами, а по-друге — постійно провадити процес інновацій, який сприятиме розвитку та вдосконаленню пропозицій для клієнта. Теоретики менеджменту часто не можуть дійти згоди щодо справжньої природи та співвідношення між цими видами діяльності.

Професор міжнародної бізнес-школи Tuck School of Business, Vijay Govindarajan та його колега консультант і ад'юнкт-професор Chris Trimble написали книгу, в якій намагаються вирішити питання, чому зрілі компанії стикаються із проблемою нестачі інноваційності та намагаються на повну силу експлуатувати свої існуючі компетенції та можливості замість того, щоб винаходити нові. Стратегічні інновації завжди передбачають винайдення та розвиток нових сумнівних бізнес-моделей.

Провівши дослідження у понад 30-ти компаніях та проінтерв'ювавши десятки топ-менеджерів, автори відшукали точки напруження між консервативністю та інноваційністю. Успішні інноватори повинні здійснити три кроки: відмовитися від певних елементів звичного для себе бізнесу, запозичити найкращі практики інших бізнесів та навчатися із власного досвіду. Таким чином, автори визначають два типи бізнесу "Інноваційна Корпорація" та "Консервативна Корпорація". В процесі змін Інноваційна Корпорація повинна виробити відмінну ДНК організації (персонал, структуру, систему, культуру).

На щастя, автори збагатили свою книгу історіями із життя, які показують, наскільки складно бути вправним інноватором. Навіть найпотужніші компанії, на зразок Corning Inc. та Hasbro Inc., витрачають безліч часу та енергії, для того, щоб відшукати правильний баланс між "відмовою", "запозиченням" та "навчанням". Фактично, 10 правил, представлених увазі допитливих читачів, є набором тверджень та директив, серед яких кожен зуміє відшукати для себе корисну пораду.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)
5-6 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Асистент керівника: мотивація, організація роботи, ефективна комунікація (Наталія Дегтярьова)
7 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Все, що необхідно знати власникам малого бізнесу про фінанси, бюджети і мотивацію (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Принцип Питера, или Почему дела идут вкривь и вкосьПринцип Питера, или Почему дела идут вкривь и вкось
Книга Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилийКнига Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилий
Меньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головойМеньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головой
Мастерство жизни. Внутренняя динамика развитияМастерство жизни. Внутренняя динамика развития
Как оказывать влияние. Новый стиль управленияКак оказывать влияние. Новый стиль управления


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)