РЕЦЕНЗІЇ | Книга 14 червня 2007 р.

Компанії, які роблять наш світ кращим

Firms of Endearment: How World-Class Companies Profit from Passion and Purpose

У своїй книзі "Турботливі компанії: Як світові компанії отримують зиск з Пристрасті та Цілеспрямованості" (Firms of Endearment: How World-Class Companies Profit from Passion and Purpose) автори Рей Сісодіа, Джаг Шес та Девід Вулф (Raj Sisodia, Jag Sheth, David Wolfe) намагаються довести, що найкращими компаніями на сучасному ринку є ті, які створюють емоційну, соціальну чи емпіричну цінність для всіх учасників бізнесу, починаючи з клієнтів та партнерів і закінчуючи інвесторами та суспільством.

Наголошуючи на принципах автентичності та співпереживання, автори роблять висновок, що за час своєї діяльності компанії отримують не лише "частку гаманця", але й "частку серця" всіх зацікавлених учасників. Тільки такі компанії здатні отримати довгострокову конкурентну перевагу над організаціями, що фокусуються виключно на прибутку.

Фінансові результати так званих "турботливих" компаній просто вражають. Вони притаманні тим організаціям, які знають, що бізнес — це трохи більше, ніж просто кругообіг грошей в природі. В реальність цих результатів так складно повірити, що дехто обов'язково вважатиме їх простою випадковістю. Проте, більшість спеціалістів з даної тематики доводять, що принцип "турботливості" дійсно забезпечує зростання та прибутковість майже будь-якого бізнесу.

Найбільш вражаючі дослідження з цієї тематики з'явилися ще у 1992-му році, коли професори Гарвардської бізнес-школи Джон Костер та Джеймс Хескет (John Kotter and James Heskett) опублікували свою знакову книгу "Корпоративна культура та ефективність" (Corporate Culture and Performance). У ній автори проаналізували діяльність 207 потужних американських компаній у 22-ох різних галузях за період 11-ти років. Вони виявили, що компанії із потужною бізнес-культурою, які фокусувалися на переваги кожного учасника бізнесу, суттєво перевершили своїх конкурентів за трьома ключовими показниками: зростанням прибутку (682% проти 166%), зростанням вартості акцій (901% проти 74%) та рівнем чистого прибутку (756% проти 1%). А ось як цю успішність пояснюють самі автори: "Менеджери успішних компаній завжди турбуються про людей, зацікавлених у їхньому бізнесі (споживачів, співробітників, акціонерів, постачальників і т. п.)".

Ярослав Федорак, за матеріалами Knowledge@Wharton.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
22 лютого 2017
Київ
Оцінка персоналу від А до Я (Оксана Кондратенко)
23-24 лютого 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
23 лютого 2017
Київ, Клуб експортерів
Путівник з експорту солодощів і снеків у Китай (Чжан Пей-Ень, Геннадій Шепелєв)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
ПобедительПобедитель
Великолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактовВеликолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактов
Привычка к творчествуПривычка к творчеству
Управленческое консультирование. Введение в профессиюУправленческое консультирование. Введение в профессию


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)