РЕЦЕНЗІЇ | Книга 23 жовтня 2007 р.

Зваблені успіхом: Яким чином найкращим компаніям вдається уникнути 9 пасток успішності

Seduced by Success: How the Best Companies Survive the 9 Traps of Winning

Білл Гейтс колись стверджував: "Успіх — поганий вчитель! Він робить розумних людей заручниками стереотипу, що вони не можуть програти". Успішні індивіди та організації часто починають думати, що "вхопили Бога за бороду" і удача посміхатиметься їм вічно. Як наслідок, вони ризикують розслабитися, віддатися ілюзорному відчуттю комфорту, стати посередніми. Натомість же їм слід продовжувати пошуки нових підходів, постійно покращувати продукцію та сервіси та завжди залишатися гнучкими та спритними.

У книзі "Зваблені успіхом" (Seduced by Success), автор Роберт Гербольд (Robert Herbold) демонструє, яким чином успішні компанії, які повірили у свою непереможність та віддалися самовдоволенню, можуть зазнати краху.

Автор ділиться переконливими кейсами, які ще раз показують, яким чином успіх зваблює передові компанії. Але окрім цього він пропонує дієві підходи для виправлення ситуації та розповідає, як уникнути дев'яти основних пасток, які з'являються на шляху кожної успішної організації.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business Book Review.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса
26-27 жовтня 2017
Київ, Готель «Либідь»
Транспортна логістика (Віктор Барановський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Личный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другиеЛичный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другие
Практика малых дел. Каждый человек может что-то изменитьПрактика малых дел. Каждый человек может что-то изменить
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях
Умение слушать. Ключевой навык менеджераУмение слушать. Ключевой навык менеджера
Стратегия пеперони. Добавь перца в работу!Стратегия пеперони. Добавь перца в работу!


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)