ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


РЕЦЕНЗІЇ | Книга 10 червня 2008 р.

Лідери, яких ми потребуємо

The Leaders We Need

Майкл Маккобі (Michael Maccoby), стратегічний консультант із питань корпоративного розвитку та автор книги "Лідери, яких ми потребуємо" (The Leaders We Need) пояснює, чому найкращі лідери завжди наділені "особистісним інтелектом" який визначає, підсилює та якісно взаємодіє з домінантним типом соціального характеру його послідовників. Соціальний характер він визначає як "емоційні атрибути та цінності, притаманні певній групі індивідів (класові)".

Маккобі переконаний, що лідерство залежить від контексту, в якому воно існує. Соціальний характер та соціальні цілі захищаються лідером. Наприклад, в часи індустріальної епохи особливої популярності набув класичний стереотип традиційної сім'ї, на чолі якої зазвичай стояв чоловік та батько, як наставник та захисник. Така модель лідерства надавала привілеї дисциплінованим бюрократичним лідерам, які встановлювали чіткі цілі. Бізнес структурувався відповідно до ієрархічної моделі, в які кожен наступний щабель був повністю підлеглим попередньому. Найвищою цінністю в такій моделі була стабільність. І така модель вважалась основною до 1970-их років.

У 80-их роках провідним архетипом лідера став "Гравець" — обізнаний у політиці лідер, який ставиться до роботи, як до гри, у якій він повинен здобути перемогу. Розмір корпорацій почав скорочуватися, а люди працювали "за бажанням". Соціальний характер базувався на командних цінностях та зосереджувався на короткострокових цілях.

Сучасне покоління лідерів Маккобі називає "інтерактивним". Вирощені на комп'ютерних іграх, вони підтримують гнучкі та багатоманітні стосунки. Вони сповідують "оптимістичний" світогляд, а до батьків ставляться, як до друзів. Вони хочуть працювати з лідерами, які будуть максимально демократичними та якомога менше перейматимуться питаннями особистої влади.

Книга Маккобі "Лідери, яких ми потребуємо" на загал є дуже цікавим та насиченим інформацією виданням, з яким варто ознайомитись кожному, хто прагне стати хорошим лідером сучасності.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
16 травня 2017
Київ, kmbs
Управління репутацією в розгалуженій бізнес-структурі: як налагодити систему зсередини? (Євген Загорулько)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Тайм-менеджмент по Брайану Трейси. Как заставить время работать на васТайм-менеджмент по Брайану Трейси. Как заставить время работать на вас
Уверенность в себе. Умение контролировать свою жизньУверенность в себе. Умение контролировать свою жизнь
На пике возможностей. Правила эффективности профессионаловНа пике возможностей. Правила эффективности профессионалов
Хватит мечтать, займись делом! Почему важнее хорошо работать, чем искать хорошую работуХватит мечтать, займись делом! Почему важнее хорошо работать, чем искать хорошую работу
Футбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутриФутбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутри


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)