РЕЦЕНЗІЇ | Книга 22 серпня 2008 р.

Нова стратегія людського капіталу

The New Human Capital Strategy

Економісти нагадують нам, що кожна людина, яка працює в компанії, повинна приносити чітку і вимірювану користь для бізнесу. Тільки так вона зможе виправдати витрати на своє утримання та компенсацію. І хоча більшість менеджерів погоджуються, що саме люди є найціннішим активом компанії, все ж оцінка корисності та економічного внеску кожного окремого співробітника у загальну справу компанії часом буває зовсім непростою. Цінність книги "Нова стратегія людського капіталу" (The New Human Capital Strategy) полягає якраз у ефективному та доступному вирішенні цієї проблеми.

Автор книги Бредлі Холл (Bradley Hall) переконаний, що структурований довгостроковий підхід до стратегії управління людським капіталом є набагато важливішим, ніж короткострокова орієнтація на скорочення витрат. Деякі з висновків, зроблених автором, по-суті є продовженням дослідження, проведеного McKinsey Quarterly, яке пропонує використання нових метрик — прибуток на співробітника, замість традиційної рентабельності інвестованого капіталу (ROIC).

У книзі чітко розмежовується управління людськими ресурсами: компенсація, бонуси, тренінги, кадрове забезпечення, тощо, та управління людським капіталом (HCM), яке орієнтується на цінність людей для бізнесу, довгострокове планування, підтримку конкурентної переваги компанії завдяки людям та створення практичних схем оцінки розвитку персоналу. На жаль, Холлу не вдалося навести переконливих доказів на користь того, що компанії, які керуються принципами управління людським капіталом, зуміли досягнути більшого успіху, ніж їхні конкуренти.

Не зрозуміло також, чи повинна компанія впроваджувати всі аспекти наведеної стратегії для того, щоб отримати від неї практичну користь.

Але, як би там не було, менеджери тих компаній, які відчувають труднощі із досягненням результатів, знайдуть у цій книзі багато цікавих та корисних ідей, що змушують замислитись.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)
5-6 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Асистент керівника: мотивація, організація роботи, ефективна комунікація (Наталія Дегтярьова)
7 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Все, що необхідно знати власникам малого бізнесу про фінанси, бюджети і мотивацію (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Личное развитие. Принципы и методы от признанного экспертаЛичное развитие. Принципы и методы от признанного эксперта
Самое важноеСамое важное
Креативное мышление в бизнесеКреативное мышление в бизнесе
В этом году я… Как изменить привычки, сдержать обещания или сделать то, о чем вы давно мечталиВ этом году я… Как изменить привычки, сдержать обещания или сделать то, о чем вы давно мечтали
Делай меньше. Как избавиться от желания все успетьДелай меньше. Как избавиться от желания все успеть


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)