Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


РЕЦЕНЗІЇ | Книга 22 серпня 2008 р.

Нова стратегія людського капіталу

The New Human Capital Strategy

Економісти нагадують нам, що кожна людина, яка працює в компанії, повинна приносити чітку і вимірювану користь для бізнесу. Тільки так вона зможе виправдати витрати на своє утримання та компенсацію. І хоча більшість менеджерів погоджуються, що саме люди є найціннішим активом компанії, все ж оцінка корисності та економічного внеску кожного окремого співробітника у загальну справу компанії часом буває зовсім непростою. Цінність книги "Нова стратегія людського капіталу" (The New Human Capital Strategy) полягає якраз у ефективному та доступному вирішенні цієї проблеми.

Автор книги Бредлі Холл (Bradley Hall) переконаний, що структурований довгостроковий підхід до стратегії управління людським капіталом є набагато важливішим, ніж короткострокова орієнтація на скорочення витрат. Деякі з висновків, зроблених автором, по-суті є продовженням дослідження, проведеного McKinsey Quarterly, яке пропонує використання нових метрик — прибуток на співробітника, замість традиційної рентабельності інвестованого капіталу (ROIC).

У книзі чітко розмежовується управління людськими ресурсами: компенсація, бонуси, тренінги, кадрове забезпечення, тощо, та управління людським капіталом (HCM), яке орієнтується на цінність людей для бізнесу, довгострокове планування, підтримку конкурентної переваги компанії завдяки людям та створення практичних схем оцінки розвитку персоналу. На жаль, Холлу не вдалося навести переконливих доказів на користь того, що компанії, які керуються принципами управління людським капіталом, зуміли досягнути більшого успіху, ніж їхні конкуренти.

Не зрозуміло також, чи повинна компанія впроваджувати всі аспекти наведеної стратегії для того, щоб отримати від неї практичну користь.

Але, як би там не було, менеджери тих компаній, які відчувають труднощі із досягненням результатів, знайдуть у цій книзі багато цікавих та корисних ідей, що змушують замислитись.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
О чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатамиО чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатами
Разговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своегоРазговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своего
Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают
Не в знании сила. Как сомнения помогают нам развиватьсяНе в знании сила. Как сомнения помогают нам развиваться

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)