Розробка стратегії і плана розвитку бізнесу


РЕЦЕНЗІЇ | Книга 6 жовтня 2011 р.

Вплив: Створення впливового онлайн-контенту

Clout: Creating Influential Online Content

Результати! Кожен мріє про них. Це може проявлятися у більш ефективних продажах, розповсюдженні ідей чи досягненні вищих прибутків. У сучасному світі технологій досягнення результатів практично неможливе без впливу на людей через всесвітню мережу.

Створення переконливого контенту — справа непроста, але це чи не єдиний спосіб досягнути впливовості в онлайні. Книга Колін Джонс (Coleen Jones) "Вплив: Мистецтво та наука впливового веб-контенту" (Clout: The Art and Science of Influential Web-content) детально розкриває всі стадії створення переконливого контенту: планування, створення та оцінку.

У книзі пояснюються ключові принципи впливовості та розповідається про те, як застосовувати їх для створення онлайн-контенту. Автор не шкодує життєвих прикладів та кейсів від HowStuffWorks.com, Newell Rubbermaid, Centers for Disease Control and Prevention, а також інших брендів.

Прочитавши книгу "Вплив" ви:

  • зрозумієте, чому самих по собі технологічних зусиль, маркетингових кампаній та SEO-просування ніколи не буває достатньо для успішного впливу в онлайні;
  • зрозумієте, яка насправді бізнес-цінність переконливого веб-контенту;
  • вивчите 8 принципів впливовості, починаючи з мистецтва риторики і закінчуючи наукою психології;
  • усвідомите, що таке контекст та чому він має таке велике значення для створення по-справжньому переконливого контенту;
  • навчитесь планувати створення контенту;
  • навчитесь аналізувати свої творіння та об'єктивно оцінювати рівень їхньої впливовості.

Книга буде корисна кожному, хто так чи інакше пов'язаний із просуванням свого бізнесу завдяки мистецтву слова.

Ярослав Федорак, за матеріалами Content Science.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 квітня 2017
Київ, kmbs
Від персональної місії до командних результатів (Ярослава Лоянич)
27-28 квітня 2017
Київ
Управління запасами — збільшення прибутку компанії (Олена Павлова)
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Связанные одной сетью. Как на нас влияют люди, которых мы никогда не виделиСвязанные одной сетью. Как на нас влияют люди, которых мы никогда не видели
Большая восьмерка. Результаты самого масштабного исследования успешных людейБольшая восьмерка. Результаты самого масштабного исследования успешных людей
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
MBA в кармане. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управленияMBA в кармане. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управления


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)