РЕЦЕНЗІЇ | Книга 6 жовтня 2011 р.

Вплив: Створення впливового онлайн-контенту

Clout: Creating Influential Online Content

Результати! Кожен мріє про них. Це може проявлятися у більш ефективних продажах, розповсюдженні ідей чи досягненні вищих прибутків. У сучасному світі технологій досягнення результатів практично неможливе без впливу на людей через всесвітню мережу.

Створення переконливого контенту — справа непроста, але це чи не єдиний спосіб досягнути впливовості в онлайні. Книга Колін Джонс (Coleen Jones) "Вплив: Мистецтво та наука впливового веб-контенту" (Clout: The Art and Science of Influential Web-content) детально розкриває всі стадії створення переконливого контенту: планування, створення та оцінку.

У книзі пояснюються ключові принципи впливовості та розповідається про те, як застосовувати їх для створення онлайн-контенту. Автор не шкодує життєвих прикладів та кейсів від HowStuffWorks.com, Newell Rubbermaid, Centers for Disease Control and Prevention, а також інших брендів.

Прочитавши книгу "Вплив" ви:

  • зрозумієте, чому самих по собі технологічних зусиль, маркетингових кампаній та SEO-просування ніколи не буває достатньо для успішного впливу в онлайні;
  • зрозумієте, яка насправді бізнес-цінність переконливого веб-контенту;
  • вивчите 8 принципів впливовості, починаючи з мистецтва риторики і закінчуючи наукою психології;
  • усвідомите, що таке контекст та чому він має таке велике значення для створення по-справжньому переконливого контенту;
  • навчитесь планувати створення контенту;
  • навчитесь аналізувати свої творіння та об'єктивно оцінювати рівень їхньої впливовості.

Книга буде корисна кожному, хто так чи інакше пов'язаний із просуванням свого бізнесу завдяки мистецтву слова.

Ярослав Федорак, за матеріалами Content Science.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24-25 листопада 2017
Одеса
Оперативне управління командою підлеглих і бізнес-процесами (Ігор Сокуренко)
1 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Мотивація «під ключ»: від ефективності до оплати праці в рамках обмеженого бюджету (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
7-8 грудня 2017
Київ
Оцінка персоналу від А до Я (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Директора и дилеммыДиректора и дилеммы
Як ніколи не помилятися. Сила математичного мисленняЯк ніколи не помилятися. Сила математичного мислення
Железная хватка. Как развить в себе качества, необходимые для достижения успехаЖелезная хватка. Как развить в себе качества, необходимые для достижения успеха
Высшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минутуВысшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минуту
12 недель в году. Как за 12 недель сделать больше, чем другие успевают за 12 месяцев12 недель в году. Как за 12 недель сделать больше, чем другие успевают за 12 месяцев


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)