РЕЦЕНЗІЇ | Книга 11 грудня 2008 р.

Зростання через інновації: Як провідні компанії трансформують своє майбутнє

Driving Growth through Innovation: How Leading Firms are Transforming their Futures

Книги, семінари та статті на тему інновацій заповнюють світовий ринок. Та в цьому немає нічого дивного: адже інновації — це конкурентна перевага компаній. Автори намагаються знайти свої власні підходи до теми інновацій: це і лідерство, і стратегія, і звісно ж — креативність. Підхід, який ви знайдете у книзі Роберта Такера (Robert Tucker) "Зростання через інновації" (Driving Growth Through Innovation), базується на зростанні. Хоча, якщо замислитися — книга цілком заслуговує на звання детального підсумку всіх ключових концепцій інновацій, зібраних під однією парадигмою "зростання".

До переваг книги Такера можна віднести і його спрямованість на практичний, а не на теоретичний підхід. Автор постійно звертається до конкретних життєвих прикладів, сервісів та процесів. Він говорить про реальні компанії та організації, починаючи від найвідоміших і закінчуючи менш знаними.

Цікава концепція, отримана з орієнтованого на бізнес тесту "олівець та папір", яка знайома ще під назвою Strength Deployment Inventory, тут презентована як різниця між сильними та слабкими сторонами в компанії. При цьому слабкість тут визначена як надмір "сили". Книга "Зростання через інновації" пропонує зручний посібник сотням практиків, які потребують допомоги у розбудові організації через розвиток корпоративної програми інновацій.

Словом, книга точно стане в нагоді багатьом зайнятим лідерам, які шукають практичного посібника для впровадження перевірених програм, що могли б посприяти розвитку інновацій. Але якщо ваша мета — написати "докторську дисертацію на тему" чи просто розважитись цікавою літературою — тоді ця книга не для вас.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
22-23 серпня 2018
Київ
Лідерство і управління командою (Вікторія Березіна)
5-6 вересня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
7 вересня 2018
Київ
Маркетинг на 360° (практикум з маркетингу від Гарретта Джонстона)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Все мы врём. Как ложь, жульничество и самообман делают нас людьмиВсе мы врём. Как ложь, жульничество и самообман делают нас людьми
Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?
Бизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку талантаБизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку таланта
Легкий способ перестать откладывать дела на потомЛегкий способ перестать откладывать дела на потом
Крок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до метиКрок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до мети


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)