РЕЦЕНЗІЇ | Книга 30 червня 2009 р.

Операція «Китай»

Operation China: From Strategy to Execution

Анонімне просування іноземних продуктів та утримання гігантських кол-центрів, які належать іншим компаніям, вочевидь, не надто надихає східних підприємців. Така стратегія ніколи не приведе до глобального процвітання (хоча на перших порах може допомогти звестися на ноги).

Тому, іноземним компаніям не варто дивуватися, коли в один прекрасний день Азія втратить інтерес до виконання дешевих і не надто складних завдань, які зазвичай віддаються на аутсорсинг.

Саме про це книга консультантів McKinsey & Company Джиммі (Jimmy Hexter) Гекстера і Джонатана Вотцеля (Jonathan Woetzel) "Операція «Китай»: Від стратегії до її втілення" (Operation China: From Strategy to Execution). Основна її ідея полягає в тому, що Китай сьогодні починає все більше бути схожим на розвинуту країну. Поведінка китайських споживачів все більше наближається до поведінки споживачів у інших країнах, навіть якщо поки що вони не можуть дозволити собі всіх тих переваг і продуктів, що і мешканці провідних держав.

Бізнес у країні також розвивається надзвичайно швидко, набуваючи технологічної досконалості та все ефективніше забезпечуючи потреби місцевого населення. Влада стає більш прозорою та менш байдужою до бізнесу, оточення та прав власності. Сучасний Китай просто-таки до невпізнаваності відрізняється від країни, якою він був всього лише 10 років тому.

Виклики, з якими доводиться стикатися китайському бізнесу, також очевидні. Гекстер та Вотцель стверджують, що дні, коли Китай використовувався як джерело дешевої некваліфікованої робочої сили приходять до кінця. Компанія, яка хоче заслужити право називатися дійсно глобальною — повинна тепер досягнути успіху і в Китаї. І для того, щоб зробити це — сьогодні потрібно дотримуватися найжорсткіших стандартів, яких дотримуються у провідних країнах.

З іншого боку, ринок Китаю за своєю суттю не схожий на жоден інший. Економічні та соціальні умови тут можуть вимагати інших продуктів та послуг, ніж компанія пропонує на своїх локальних ринках. Найскладніше, на думку авторів, визначати "ідеальний продукт", який повністю задовольнить потреби китайців і буде їм по кишені, і при цьому приноситиме достатній стабільний прибуток компанії.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Продай себя дорогоПродай себя дорого
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Как оказывать влияние. Новый стиль управленияКак оказывать влияние. Новый стиль управления
Как стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организацииКак стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организации
Самое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой командуСамое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой команду


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)