РЕЦЕНЗІЇ | Книга 13 грудня 2011 р.

Як компанії досягають успіху

How Companies Win

В умовах скорочення споживчого попиту та звуження ринків, засновник The Cambridge Group Рік Кеш (Rick Kash) та генеральний директор Nielsen Company Девід Келоун (David Calhoun) демонструють компаніям, як знаходити нових споживачів та досягати більш високого рівня прибутків.

Протягом останніх двадцяти років формула зростання бізнесу дозволяла підвищувати прибутки простим розширенням продуктової лінійки та вдосконаленням процесу постачання. Але глобальна економічна криза змінила status quo назавжди. Сьогодні старих інструментів та самого по собі "налаштованого ланцюжка постачання" вже недостатньо. У новому цифровому світі, який характеризується в першу чергу "надмірною пропозицією" та занадто великою кількістю різноманітних типів продуктів практично на кожному ринку, основним викликом стає локалізація та захоплення джерел високоприбуткового попиту.

У своїй книзі "Як компанії досягають успіху" (How Companies Win) Рік Кеш та Девід Келоун дають відповідь на складні запитання сьогоднішнього бізнесу. Вони розповідають про революційну модель, яка базується на попиті і вже довела свою ефективність у кількох провідних світових компаніях, таких як Best Buy, Anheuser-Busch, Hershey's та Allstate.

В основі цієї нової бізнес-моделі лежать техніки пошуку, аналізу та використання згаданих вище джерел "високоприбуткового попиту". Кеш і Келоун показують, яким чином можна використовувати все, починаючи з соціальних мереж і закінчуючи споживчими дослідженнями, щоб відшукати справжні джерела попиту. Принципи, які розглядаються у книзі, покликані сприяти розвитку бізнесу, скороченню витрат та підвищенню здатності створювати високоякісні продукти та сервіси навіть у найбільш жорсткому економічному середовищі.

Ярослав Федорак, за матеріалами www.howcompanieswin.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
19 жовтня 2018
Київ
HR UNIVERSE. Системний курс підготовки HR-менеджерів
22-26 жовтня 2018
Київ
Спеціаліст по персоналу — SpHR
24 жовтня 2018
Київ
KMBS IDEA DAYS: Нескінченні співбесіди чи бренд роботодавця?

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Футбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутриФутбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутри
Дар лидера. Как научиться влиять на людейДар лидера. Как научиться влиять на людей
Як ніколи не помилятися. Сила математичного мисленняЯк ніколи не помилятися. Сила математичного мислення
Мой продуктивный год. Как я проверил самые известные методики личной эффективности на себеМой продуктивный год. Как я проверил самые известные методики личной эффективности на себе
Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)