РЕЦЕНЗІЇ | Книга 13 грудня 2011 р.

Як компанії досягають успіху

How Companies Win

В умовах скорочення споживчого попиту та звуження ринків, засновник The Cambridge Group Рік Кеш (Rick Kash) та генеральний директор Nielsen Company Девід Келоун (David Calhoun) демонструють компаніям, як знаходити нових споживачів та досягати більш високого рівня прибутків.

Протягом останніх двадцяти років формула зростання бізнесу дозволяла підвищувати прибутки простим розширенням продуктової лінійки та вдосконаленням процесу постачання. Але глобальна економічна криза змінила status quo назавжди. Сьогодні старих інструментів та самого по собі "налаштованого ланцюжка постачання" вже недостатньо. У новому цифровому світі, який характеризується в першу чергу "надмірною пропозицією" та занадто великою кількістю різноманітних типів продуктів практично на кожному ринку, основним викликом стає локалізація та захоплення джерел високоприбуткового попиту.

У своїй книзі "Як компанії досягають успіху" (How Companies Win) Рік Кеш та Девід Келоун дають відповідь на складні запитання сьогоднішнього бізнесу. Вони розповідають про революційну модель, яка базується на попиті і вже довела свою ефективність у кількох провідних світових компаніях, таких як Best Buy, Anheuser-Busch, Hershey's та Allstate.

В основі цієї нової бізнес-моделі лежать техніки пошуку, аналізу та використання згаданих вище джерел "високоприбуткового попиту". Кеш і Келоун показують, яким чином можна використовувати все, починаючи з соціальних мереж і закінчуючи споживчими дослідженнями, щоб відшукати справжні джерела попиту. Принципи, які розглядаються у книзі, покликані сприяти розвитку бізнесу, скороченню витрат та підвищенню здатності створювати високоякісні продукти та сервіси навіть у найбільш жорсткому економічному середовищі.

Ярослав Федорак, за матеріалами www.howcompanieswin.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как преуспеть в бизнесе, нарушая все правилаКак преуспеть в бизнесе, нарушая все правила
Бойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзникаБойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзника
О чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатамиО чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатами
Война за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творитьВойна за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творить
Победи прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтраПобеди прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтра


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)