Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


РЕЦЕНЗІЇ | Книга 13 грудня 2011 р.

Як компанії досягають успіху

How Companies Win

В умовах скорочення споживчого попиту та звуження ринків, засновник The Cambridge Group Рік Кеш (Rick Kash) та генеральний директор Nielsen Company Девід Келоун (David Calhoun) демонструють компаніям, як знаходити нових споживачів та досягати більш високого рівня прибутків.

Протягом останніх двадцяти років формула зростання бізнесу дозволяла підвищувати прибутки простим розширенням продуктової лінійки та вдосконаленням процесу постачання. Але глобальна економічна криза змінила status quo назавжди. Сьогодні старих інструментів та самого по собі "налаштованого ланцюжка постачання" вже недостатньо. У новому цифровому світі, який характеризується в першу чергу "надмірною пропозицією" та занадто великою кількістю різноманітних типів продуктів практично на кожному ринку, основним викликом стає локалізація та захоплення джерел високоприбуткового попиту.

У своїй книзі "Як компанії досягають успіху" (How Companies Win) Рік Кеш та Девід Келоун дають відповідь на складні запитання сьогоднішнього бізнесу. Вони розповідають про революційну модель, яка базується на попиті і вже довела свою ефективність у кількох провідних світових компаніях, таких як Best Buy, Anheuser-Busch, Hershey's та Allstate.

В основі цієї нової бізнес-моделі лежать техніки пошуку, аналізу та використання згаданих вище джерел "високоприбуткового попиту". Кеш і Келоун показують, яким чином можна використовувати все, починаючи з соціальних мереж і закінчуючи споживчими дослідженнями, щоб відшукати справжні джерела попиту. Принципи, які розглядаються у книзі, покликані сприяти розвитку бізнесу, скороченню витрат та підвищенню здатності створювати високоякісні продукти та сервіси навіть у найбільш жорсткому економічному середовищі.

Ярослав Федорак, за матеріалами www.howcompanieswin.com.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Новые размышления о личном развитииНовые размышления о личном развитии
Обрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивнымОбрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивным
Великолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактовВеликолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактов
Искусство офисных интриг. Как построить успешную карьеру в мире лжи, подстав и грязной игрыИскусство офисных интриг. Как построить успешную карьеру в мире лжи, подстав и грязной игры
Как работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатетьКак работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатеть

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)