РЕЦЕНЗІЇ | Книга 8 вересня 2009 р.

Надихайте! або Чому клієнти повертаються

Inspire!: Why Customers Come Back

Клієнтська "задоволеність" базується тільки на взаємодії із компанією. А лояльність продовжується рівно стільки часу, наскільки вражаючою та позитивною була ця взаємодія. У книзі "Надихайте! або Чому клієнти повертаються" (Inspire!: Why Customers Come Back) Джим Чампі (Jim Champy) пояснює, чому для компаній так важливо мати своїх фанатів, які не лише повторно здійснюють покупки та користуються послугами компанії, але й спонукають інших клієнтів робити те саме. Завдання книги — відповісти на запитання, що саме перетворює клієнтів на фанатиків? Чампі справляється з цим завданням на відмінно, наводячи вісім факторів і виділяючи під кожен окремий розділ книги.

Ось ці фактори:

  1. Вміння мотивувати клієнта і захопити його місією компанії, створивши емоційний зв'язок;
  2. Чітке розуміння того, яким чином ваш продукт буде забезпечувати потреби клієнта;
  3. Робота з маркетинговими каналами, які впливають на досвід споживачів;
  4. Вміння бути простим, але не занадто (як говорив колись Альберт Ейнштейн: "Намагайтесь робити все так просто, як це тільки можливо... але не простіше");
  5. Абсолютна чесність із клієнтом;
  6. Вміння повністю уявити себе в ролі клієнта;
  7. Баланс між ентузіазмом та реальністю;
  8. Постійне переосмислення та розвиток продуктів, інноваційність.

Сама книга написана дуже легкою мовою і читається на одному диханні. Такий "людський" підхід особливо пасує книзі, мета якої — допомагати встановлювати та укріплювати стосунки із клієнтами та партнерами.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Тайм-менеджментТайм-менеджмент
Фокус. Достижение приоритетных целейФокус. Достижение приоритетных целей
Глобальный кризис. За гранью очевидногоГлобальный кризис. За гранью очевидного
Здесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизниЗдесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизни
Работай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективностиРаботай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективности


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)