РЕЦЕНЗІЇ | Книга 8 вересня 2009 р.

Надихайте! або Чому клієнти повертаються

Inspire!: Why Customers Come Back

Клієнтська "задоволеність" базується тільки на взаємодії із компанією. А лояльність продовжується рівно стільки часу, наскільки вражаючою та позитивною була ця взаємодія. У книзі "Надихайте! або Чому клієнти повертаються" (Inspire!: Why Customers Come Back) Джим Чампі (Jim Champy) пояснює, чому для компаній так важливо мати своїх фанатів, які не лише повторно здійснюють покупки та користуються послугами компанії, але й спонукають інших клієнтів робити те саме. Завдання книги — відповісти на запитання, що саме перетворює клієнтів на фанатиків? Чампі справляється з цим завданням на відмінно, наводячи вісім факторів і виділяючи під кожен окремий розділ книги.

Ось ці фактори:

  1. Вміння мотивувати клієнта і захопити його місією компанії, створивши емоційний зв'язок;
  2. Чітке розуміння того, яким чином ваш продукт буде забезпечувати потреби клієнта;
  3. Робота з маркетинговими каналами, які впливають на досвід споживачів;
  4. Вміння бути простим, але не занадто (як говорив колись Альберт Ейнштейн: "Намагайтесь робити все так просто, як це тільки можливо... але не простіше");
  5. Абсолютна чесність із клієнтом;
  6. Вміння повністю уявити себе в ролі клієнта;
  7. Баланс між ентузіазмом та реальністю;
  8. Постійне переосмислення та розвиток продуктів, інноваційність.

Сама книга написана дуже легкою мовою і читається на одному диханні. Такий "людський" підхід особливо пасує книзі, мета якої — допомагати встановлювати та укріплювати стосунки із клієнтами та партнерами.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
22-26 жовтня 2018
Київ
Спеціаліст по персоналу — SpHR
24 жовтня 2018
Київ
KMBS IDEA DAYS: Нескінченні співбесіди чи бренд роботодавця?
25-26 жовтня 2018
Київ
Оцінка персоналу від А до Я

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организацииКак стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организации
Як ніколи не помилятися. Сила математичного мисленняЯк ніколи не помилятися. Сила математичного мислення
Искусство влияния. Убеждение без манипуляцийИскусство влияния. Убеждение без манипуляций
Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)
Как узнать все, что нужно, задавая правильные вопросыКак узнать все, что нужно, задавая правильные вопросы


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)