РЕЦЕНЗІЇ | Книга 8 вересня 2009 р.

Надихайте! або Чому клієнти повертаються

Inspire!: Why Customers Come Back

Клієнтська "задоволеність" базується тільки на взаємодії із компанією. А лояльність продовжується рівно стільки часу, наскільки вражаючою та позитивною була ця взаємодія. У книзі "Надихайте! або Чому клієнти повертаються" (Inspire!: Why Customers Come Back) Джим Чампі (Jim Champy) пояснює, чому для компаній так важливо мати своїх фанатів, які не лише повторно здійснюють покупки та користуються послугами компанії, але й спонукають інших клієнтів робити те саме. Завдання книги — відповісти на запитання, що саме перетворює клієнтів на фанатиків? Чампі справляється з цим завданням на відмінно, наводячи вісім факторів і виділяючи під кожен окремий розділ книги.

Ось ці фактори:

  1. Вміння мотивувати клієнта і захопити його місією компанії, створивши емоційний зв'язок;
  2. Чітке розуміння того, яким чином ваш продукт буде забезпечувати потреби клієнта;
  3. Робота з маркетинговими каналами, які впливають на досвід споживачів;
  4. Вміння бути простим, але не занадто (як говорив колись Альберт Ейнштейн: "Намагайтесь робити все так просто, як це тільки можливо... але не простіше");
  5. Абсолютна чесність із клієнтом;
  6. Вміння повністю уявити себе в ролі клієнта;
  7. Баланс між ентузіазмом та реальністю;
  8. Постійне переосмислення та розвиток продуктів, інноваційність.

Сама книга написана дуже легкою мовою і читається на одному диханні. Такий "людський" підхід особливо пасує книзі, мета якої — допомагати встановлювати та укріплювати стосунки із клієнтами та партнерами.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
В овечій шкурі. Маніпулятор. Виявити та здолатиВ овечій шкурі. Маніпулятор. Виявити та здолати
Зроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший часЗроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший час
Вміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізаціюВміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізацію

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)