РЕЦЕНЗІЇ | Книга 9 листопада 2009 р.

Завеликі для провалу

Too Big to Fail

Сьогодні не бракує книг про фінансову кризу. Журналісти, науковці, економісти і навіть люди, які не мають жодного відношення до фінансової сфери, намагаються вставити власні "п'ять копійок" у кризову тему.

Книга "Завеликі для провалу" (Too Big To Fail) написана одним із постійних кореспондентів та автором колонки у New York Times Андрієм Рос Соркіним (Andrew Ross Sorkin). Це — одна з перших праць, яка намагається дати ширше охоплення кризи, починаючи з тих днів, коли JPMorgan погодилася купити Bear і закінчуючи рішенням уряду влити десятки мільярдів доларів у банківську систему США у жовтні 2008-го року.

Книгу важко не назвати винятковою. І годі шукати деінде таких вражаючих деталей "гри" між Wall Street та Вашингтоном під час восьми критичних місяців, які, схоже і стали основною причиною світової кризи.

Для того, щоб зробити аргументацію своєї книги переконливішою, Соркін взяв інтерв'ю у 200 людей і витратив близько 500 годин із провідними владними особами в країні. Він також зумів отримати доступ до особистих електронних скриньок та конфіденційних документів. Серед них — лист реєстраці генерального директора Lehman Brothers Річарда Фалда (Richard Fuld), який він надіслав голові Федерального резерву Нью-Йорка напередодні краху інвестиційної сфери.

Як наслідок — читачі відчувають себе справжніми учасниками того, що відбувається навколо. Соркіну вдається відтворити розмови та дискусії на найвищому рівні у країні та в економіці. Можливо, саме тому, попри свій доволі значний розмір — більше 600 сторінок — книга читається на одному диханні і все у ній дуже просто і зрозуміло.

Що ж, цілком можливо колись книга "Завеликі для провалу" стане обов'язковою частиною програми світової економічної історії в університетах.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business Week.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
22-26 жовтня 2018
Київ
Спеціаліст по персоналу — SpHR
24 жовтня 2018
Київ
KMBS IDEA DAYS: Нескінченні співбесіди чи бренд роботодавця?
25-26 жовтня 2018
Київ
Оцінка персоналу від А до Я

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Під три чорти турботи! Нумо до роботи!Під три чорти турботи! Нумо до роботи!
Креативь! Поставь идеи на потокКреативь! Поставь идеи на поток
Продай себя дорогоПродай себя дорого
Образование против талантаОбразование против таланта
Важно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь статьВажно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь стать


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)