РЕЦЕНЗІЇ | Книга 9 листопада 2009 р.

Завеликі для провалу

Too Big to Fail

Сьогодні не бракує книг про фінансову кризу. Журналісти, науковці, економісти і навіть люди, які не мають жодного відношення до фінансової сфери, намагаються вставити власні "п'ять копійок" у кризову тему.

Книга "Завеликі для провалу" (Too Big To Fail) написана одним із постійних кореспондентів та автором колонки у New York Times Андрієм Рос Соркіним (Andrew Ross Sorkin). Це — одна з перших праць, яка намагається дати ширше охоплення кризи, починаючи з тих днів, коли JPMorgan погодилася купити Bear і закінчуючи рішенням уряду влити десятки мільярдів доларів у банківську систему США у жовтні 2008-го року.

Книгу важко не назвати винятковою. І годі шукати деінде таких вражаючих деталей "гри" між Wall Street та Вашингтоном під час восьми критичних місяців, які, схоже і стали основною причиною світової кризи.

Для того, щоб зробити аргументацію своєї книги переконливішою, Соркін взяв інтерв'ю у 200 людей і витратив близько 500 годин із провідними владними особами в країні. Він також зумів отримати доступ до особистих електронних скриньок та конфіденційних документів. Серед них — лист реєстраці генерального директора Lehman Brothers Річарда Фалда (Richard Fuld), який він надіслав голові Федерального резерву Нью-Йорка напередодні краху інвестиційної сфери.

Як наслідок — читачі відчувають себе справжніми учасниками того, що відбувається навколо. Соркіну вдається відтворити розмови та дискусії на найвищому рівні у країні та в економіці. Можливо, саме тому, попри свій доволі значний розмір — більше 600 сторінок — книга читається на одному диханні і все у ній дуже просто і зрозуміло.

Що ж, цілком можливо колись книга "Завеликі для провалу" стане обов'язковою частиною програми світової економічної історії в університетах.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business Week.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
22-23 серпня 2018
Київ
Лідерство і управління командою (Вікторія Березіна)
5-6 вересня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
7 вересня 2018
Київ
Маркетинг на 360° (практикум з маркетингу від Гарретта Джонстона)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Большая восьмерка. Результаты самого масштабного исследования успешных людейБольшая восьмерка. Результаты самого масштабного исследования успешных людей
Не в знании сила. Как сомнения помогают нам развиватьсяНе в знании сила. Как сомнения помогают нам развиваться
Уверенность в себе. Умение контролировать свою жизньУверенность в себе. Умение контролировать свою жизнь
Продай себя дорогоПродай себя дорого
Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)