РЕЦЕНЗІЇ | Книга 1 квітня 2010 р.

У власному соку: Створення продуктів та бізнесів,
які просувають себе самі

Baked in: Creating Products and Businesses That Market Themselves

Традиційний підхід до продажу полягав у створенні звичайних продуктів і комбінуванні їх із масовим маркетингом. Новий спосіб полягає у створенні не тільки по-справжньому інноваційних продуктів, але і побудови маркетингу на їх основі.

Але яким чином бренд може здійснити перехід від "старого" до "нового"?

Якщо вірити гуру реклами Алексу Богускі (Alex Bogusky) та Джону Вінзору (John Winsor), маркетинг починається із розуміння того, що повідомлення — це не продукт, а навпаки — продукт — це повідомлення.

У своїй книзі "У власному соку" (Baked in: Creating Products and Businesses That Market Themselves) вони пропонують покрокову інструкцію того, яким чином бренди можуть адаптуватися та розвиватися у нових економічних умовах. Використовуючи ці інструменти Богускі та Вінзор провели успішні маркетингові компанії деяких із надзвичайно популярних сьогодні брендів, серед яких Google, Nike, Microsoft, Patagonia, Toyota та Burger King. Автори показують, яким чином за допомогою традиційних інструментів — продуктового дизайну, історії бренду, внутрішнього співробітництва — та нових інструментів — цифрових технологій, YouTube, мережі в цілому — досягнути поставлених перед компаніями цілей в умовах ринку XXI-го століття.

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)
6-7 вересня 2017
Київ, Конференц-центр
Ефективна закупівля від А до Я (Вікторія Березіна)
6 вересня 2017
Одеса, Atlantic Garden Resort
Топ-менеджер номер 1 (Ігор Манн)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступкиКак очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступки
Зачем мы работаем. Как найти смысл и вдохновение на рабочем местеЗачем мы работаем. Как найти смысл и вдохновение на рабочем месте
Цельная жизнь. Ключевые навыки для достижения ваших целейЦельная жизнь. Ключевые навыки для достижения ваших целей
Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?
Бла-бла-бла, или Что делать, когда слова не работаютБла-бла-бла, или Что делать, когда слова не работают


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)