РЕЦЕНЗІЇ | Книга 6 липня 2010 р.

Сказано — зроблено: Лідерство за власним прикладом

Walk the Walk: The #1 Rule for Real Leaders

Алан Дойчман (Alan Deutschman), журналіст, який на щастя для нас, читачів, пише не лише легко та цікаво, але й любить розповідати історії. Його книга "Сказано — зроблено: Правило номер один для справжніх лідерів" (Walk the Walk: The #1 Rule for Real Leaders) — це збірка історій, взятих з інтерв'ю з лідерами, які проводилися протягом останніх 20-ти років. Більшість із них стосуються бізнесу, але є тут і приклади зі спорту чи політики.

Серед людей, про яких говорить Дойчман, ми знайдемо різних лідерів, починаючи з керівника Amazon.com Джефа Безоса (Jeff Bezos) і закінчуючи нинішнім президентом США Бараком Обамою.

Книга виявилася особливо цікавою для прочитання в першу чергу тому, що автор не лише розхвалює людей, яких аналізує, але й критикує їх при необхідності. Так, він доволі критично оцінює діяльність губернатора Каліфорнії Арнольда Шварцнегера, який на словах бореться із забрудненням навколишнього середовища, а сам володіє цілим ешелоном Хамерів (важких автомобілів).

Найвизначальніша роль лідера, на глибоке переконання Дойчмана, це встановлення та вживлення в культуру компанії однієї або двох найважливіших цінностей. У кожній організації існує цілий набір цінностей. Тому найскладніше — це зробити правильний вибір і зосередитись на одній/двох із них. Так, автор звинувачує Coca-Cola за її перелік шести цілей та семи цінностей, багато з яких попросту суперечать одна одній.

Лише твердо дотримуючись своїх цінностей можна досягнути позитивного результату. Дойчман переводить довгий перелік історій у серію принципів. І хоча більшість із них видаються очевидними — все ж вони надзвичайно цінні, оскільки підкріплюються прикладами і дійсно мають право на життя.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 2 жовтня 2020
Київ
Інтенсив «Школа сучасного нормування»
1 жовтня 2020
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. KPI посад. Впровадження Системи Мотивації персоналу
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомствНіколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств
Надприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розумуНадприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розуму
Код винятковості. Живи за власними правиламиКод винятковості. Живи за власними правилами

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)