РЕЦЕНЗІЇ | Книга 6 липня 2010 р.

Сказано — зроблено: Лідерство за власним прикладом

Walk the Walk: The #1 Rule for Real Leaders

Алан Дойчман (Alan Deutschman), журналіст, який на щастя для нас, читачів, пише не лише легко та цікаво, але й любить розповідати історії. Його книга "Сказано — зроблено: Правило номер один для справжніх лідерів" (Walk the Walk: The #1 Rule for Real Leaders) — це збірка історій, взятих з інтерв'ю з лідерами, які проводилися протягом останніх 20-ти років. Більшість із них стосуються бізнесу, але є тут і приклади зі спорту чи політики.

Серед людей, про яких говорить Дойчман, ми знайдемо різних лідерів, починаючи з керівника Amazon.com Джефа Безоса (Jeff Bezos) і закінчуючи нинішнім президентом США Бараком Обамою.

Книга виявилася особливо цікавою для прочитання в першу чергу тому, що автор не лише розхвалює людей, яких аналізує, але й критикує їх при необхідності. Так, він доволі критично оцінює діяльність губернатора Каліфорнії Арнольда Шварцнегера, який на словах бореться із забрудненням навколишнього середовища, а сам володіє цілим ешелоном Хамерів (важких автомобілів).

Найвизначальніша роль лідера, на глибоке переконання Дойчмана, це встановлення та вживлення в культуру компанії однієї або двох найважливіших цінностей. У кожній організації існує цілий набір цінностей. Тому найскладніше — це зробити правильний вибір і зосередитись на одній/двох із них. Так, автор звинувачує Coca-Cola за її перелік шести цілей та семи цінностей, багато з яких попросту суперечать одна одній.

Лише твердо дотримуючись своїх цінностей можна досягнути позитивного результату. Дойчман переводить довгий перелік історій у серію принципів. І хоча більшість із них видаються очевидними — все ж вони надзвичайно цінні, оскільки підкріплюються прикладами і дійсно мають право на життя.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
22-23 серпня 2018
Київ
Лідерство і управління командою (Вікторія Березіна)
5-6 вересня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
7 вересня 2018
Київ
Маркетинг на 360° (практикум з маркетингу від Гарретта Джонстона)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
К черту все! Берись и делай!К черту все! Берись и делай!
Forbes Book. 10 000 мыслей и идей от влиятельных бизнес-лидеров и гуру менеджментаForbes Book. 10 000 мыслей и идей от влиятельных бизнес-лидеров и гуру менеджмента
Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?
Второй шанс. Для ваших денег, вашей жизни и нашего мираВторой шанс. Для ваших денег, вашей жизни и нашего мира
Управляй своей мечтой. Как реализовать любой замысел, проект, планУправляй своей мечтой. Как реализовать любой замысел, проект, план


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)