РЕЦЕНЗІЇ | Книга 6 липня 2010 р.

Сказано — зроблено: Лідерство за власним прикладом

Walk the Walk: The #1 Rule for Real Leaders

Алан Дойчман (Alan Deutschman), журналіст, який на щастя для нас, читачів, пише не лише легко та цікаво, але й любить розповідати історії. Його книга "Сказано — зроблено: Правило номер один для справжніх лідерів" (Walk the Walk: The #1 Rule for Real Leaders) — це збірка історій, взятих з інтерв'ю з лідерами, які проводилися протягом останніх 20-ти років. Більшість із них стосуються бізнесу, але є тут і приклади зі спорту чи політики.

Серед людей, про яких говорить Дойчман, ми знайдемо різних лідерів, починаючи з керівника Amazon.com Джефа Безоса (Jeff Bezos) і закінчуючи нинішнім президентом США Бараком Обамою.

Книга виявилася особливо цікавою для прочитання в першу чергу тому, що автор не лише розхвалює людей, яких аналізує, але й критикує їх при необхідності. Так, він доволі критично оцінює діяльність губернатора Каліфорнії Арнольда Шварцнегера, який на словах бореться із забрудненням навколишнього середовища, а сам володіє цілим ешелоном Хамерів (важких автомобілів).

Найвизначальніша роль лідера, на глибоке переконання Дойчмана, це встановлення та вживлення в культуру компанії однієї або двох найважливіших цінностей. У кожній організації існує цілий набір цінностей. Тому найскладніше — це зробити правильний вибір і зосередитись на одній/двох із них. Так, автор звинувачує Coca-Cola за її перелік шести цілей та семи цінностей, багато з яких попросту суперечать одна одній.

Лише твердо дотримуючись своїх цінностей можна досягнути позитивного результату. Дойчман переводить довгий перелік історій у серію принципів. І хоча більшість із них видаються очевидними — все ж вони надзвичайно цінні, оскільки підкріплюються прикладами і дійсно мають право на життя.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Связи решают все! Правила позитивного нетворкингаСвязи решают все! Правила позитивного нетворкинга
Бизнес по правилам и без. Как добиться успеха, не потеряв себяБизнес по правилам и без. Как добиться успеха, не потеряв себя
Война за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творитьВойна за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творить
Воплощение идей. Как преодолеть разрыв между видением и реальностьюВоплощение идей. Как преодолеть разрыв между видением и реальностью
Как убедить, что ты правКак убедить, что ты прав


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)