РЕЦЕНЗІЇ | Огляд книги 5 травня 2017 р.

Секрети хореографічної майстерності і успіх у житті та бізнесі

Хореографічні задуми втілюються в гармонії рухів, пристрасті та винятковому фокусуванні енергії. На переконання Валех Наземофф (Valeh Nazemoff), віце-президента та співвласника компанії Acolyst, все це можна привнести як до нашого повсякденного життя, так і до бізнесу.

The Dance of the Business Mind Strategies to Thrive Anywhere, From the Ballroom to the Boardroom (Танок бізнесового розуму: стратегії успіху будь-де — від балів до засідань правління)
» Докладніше на Amazon
У своїй новій книзі «The Dance of the Business Mind: Strategies to Thrive Anywhere, From the Ballroom to the Boardroom» («Танок бізнесового розуму: стратегії успіху будь-де — від балів до засідань правління») Наземофф розповідає, як, будучи студенткою коледжу, захопилася танцями. Це заняття стало для неї не просто опануванням хореографічного мистецтва, але й способом пізнання світу, людей та себе. «Сутністю танцю є здатність розповідати, комунікувати свою візію та робити її центром уваги всіх», — пише вона, додаючи, що особливо любила надихати аудиторію, спонукаючи людей долучатись до танцю.

Згодом, ставши управлінським консультантом, Наземофф надихала клієнтів на прийняття непростих стратегічних рішень. За її словами, «люди, з якими я співпрацювала, проходили через дещо більше, ніж одну лише реалізацію організаційних змін — вони проходили крізь особистісну трансформацію, в результаті чого набували більшої впевненості, привносили в роботу пристрасть та виявляли творче начало у буденних бізнес-ситуаціях».

Як зазначає автор, хоча й виглядає, що хореографія і планування бізнес-стратегії це цілком різні речі, між ними набагато більше спільного, ніж здається. І творці стратегії, і балетмейстери розробляють рисунок і схему руху, а потім наповнюють це конкретними кроками чи па. «Хореографи повинні враховувати все: від конструкції сцени, бутафорії та взаємодії партнерів до особливостей аудиторії і оцінювати її реакцію на те, що відбувається на підмостках», — читаємо в книзі. — Те ж саме відбувається при розробці бізнес-стратегії, коли потрібно зрозуміти інформацію настільки добре, щоб бути у змозі донести її через яскраві й чітко окреслені образи до своєї аудиторії — працівників, клієнтів та ринку в цілому».

Робота над собою є однаково важливою як в бізнесі, так і в хореографії. Ось як радить підійти до цього автор:

Слідкуйте за ходом мислення партнерів — за тим, який напрям руху є для них звичним, чому вони слідують саме такій, а не іншій схемі кроків. Адже щоб виявити закономірності у власних діях, можливо, вам спочатку доведеться поспостерігати за поведінкою партнера. Наприклад, у нього постійно виникають проблеми з плануванням часу. Подумайте, чому це так, а далі проаналізуйте, як з цим у вас. Намагайтесь щодня знаходити трохи часу для того, аби постежити за собою та виявити закономірності у власних діях. Потім корегуйте свою поведінкову лінію. Практикуйте цю вправу регулярно і з часом вона стане для вас звичкою, закарбованою на рівні підсвідомості.

Продуктивність взаємодії є критично значущим фактором успішної реалізації задумів — як бізнесових, так хореографічних. «Якщо ви коливаєтесь у танці перед тим, як зробити підскок чи якесь па, партнерові важко прорахувати відстань або швидкість вашого наступного руху і ви можете впасти, — пише автор. — Не слід боятись робити черговий крок — ані в танцювальному залі, ані в бізнесі; і там, і там потрібно знайти баланс між аналітичними розрахунками та інтуїтивними рішеннями».

Танцюючи, виконавець мусить прорахувати свої рухи на кілька кроків вперед, бо інакше не зможе переміщуватися в такт музики. Провадження бізнесу ґрунтується на схожій засаді: потрібні далекоглядність та симбіоз між людьми та ідеями.

Як в мистецтві, так і в бізнесі вкрай важливо мати міцні основи. В танцях це роки занять у хореографічному залі, які формують виконавця; в бізнесі — практичне вираження духу та цінностей фірми, а також щоденна підготовка до її майбутнього. «В танцях кожний знаходиться на різних етапах розвитку сильних сторін і подолання слабких, а щоб піднятися на сходинку вгору потрібна як ментальна, так і фізична підготовка», — зауважує автор.

За матеріалами Chief Learning Officer.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
14 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління відділом продажів (Наталія Дегтярьова)
20-21 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
20 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
10 главных секретов руководителя или как достичь лояльности и вовлеченности персонала (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Футбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутриФутбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутри
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
Не работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг васНе работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг вас
Бизнес в стиле Romantic. Отдавай все, не считаясь ни с чем, чтобы создать нечто более великое, чем ты самБизнес в стиле Romantic. Отдавай все, не считаясь ни с чем, чтобы создать нечто более великое, чем ты сам
Мысли по-крупному и не тормози!Мысли по-крупному и не тормози!


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)