РЕЦЕНЗІЇ | Книга 28 січня 2010 р.

Googled: Кінець світу, яким ми його знали

Googled: The End of the World as We Know It

За останні чотири роки у світі з'явилося як мінімум шість книг, присвячених пошуковому гігантові Google. Та це й не дивно. Адже Google — це одна з найбільш загадкових компаній у світі. Книга Кена Аулетти (Ken Auletta) "Загуглені: Кінець світу, яким ми його знали" (Googled: The End of the World as We Know It) намагається розгадати таємницю величі пошукового гіганта і пояснює його успіх фактором, який у певних умовах може стати "ахілесовою п'ятою". Йдеться про абсолютну орієнтацію Google на людей, які мислять "лівою півкулею", чи, попросту кажучи — раціональних технологічно підкованих комп'ютерних фанатиків.

Для того, щоб зробити такий висновок, Аулетта провів інтерв'ю зі 150 сучасними та колишніми співробітниками Google та ще зі 150 людьми, які також працюють у цій сфері, але не належать до Google. Це дослідження ще раз переконливо доводить, що Сергій Брін та Ларі Пейдж створили абсолютно сфокусовану на інженерів та комп'ютерних розробників корпоративну культуру. І саме така технологічна сфокусованість (чи, навіть, менталітет) компанії, є водночас її найбільшою перевагою та найвразливішим місцем.

Що стосується переваг — саме орієнтація на фанатичних інженерів-розробників дала змогу Google створити неперевершену пошукову технологію, яка залишила далеко позаду всіх конкурентів (Yahoo, AOL). Google використав свої незвідані математичні формули для того, щоб отримати прибуток із контекстної реклами і при цьому зробити рекламу мінімально набридливою і нав'язливою. У компанії навіть відмовляються від рекламних повідомлень, на які відбувається мало переходів, хоча такі повідомлення і можуть видаватися прибутковими у короткостроковому розрізі.

Google робить все можливе, щоб спонукати своїх співробітників до інновацій. Всім відомий знаменитий принцип роботи компанії, коли кожен її працівник може виділяти до 20% робочого часу на свої власні проекти. Саме з таких проектів і народжуються майбутні великі сервіси Google.

Втім, як уже було сказано, основна перевага Google може легко стати слабким місцем. Час від часу керівники компанії просто дивуються опору своїм діям. Наприклад, минулого року Google запропонував об'єднати свої потужності у сфері пошукової реклами компанії Yahoo, щоб уникнути злиття останньої з найбільшим конкурентом — Microsoft. Google виявився абсолютно сліпим до того, що така угода безперечно, була б унеможливлена антимонопольним комітетом.

"Google — це та компанія, яка створює хвилі, на яких мчать вперед інші компанії, бізнеси та організації. Дехто успішно рухається до фінішу, хтось розбивається об рифи, а хтось іде на дно. Єдине запитання полягає в тому, чи зуміє Google втриматися на гребені хвилі, яку створила", — наголошує Аулетта.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business Week.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
22-26 жовтня 2018
Київ
Спеціаліст по персоналу — SpHR
24 жовтня 2018
Київ
KMBS IDEA DAYS: Нескінченні співбесіди чи бренд роботодавця?
25-26 жовтня 2018
Київ
Оцінка персоналу від А до Я

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомствНіколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств
Создайте личный бренд. Как находить возможности, развиваться и выделятьсяСоздайте личный бренд. Как находить возможности, развиваться и выделяться
Четыре правила успешного лидераЧетыре правила успешного лидера
Не бойся действовать. Женщина, работа и воля к лидерствуНе бойся действовать. Женщина, работа и воля к лидерству
Прыгни выше головы! 20 привычек, от которых нужно отказаться, чтобы покорить вершину успехаПрыгни выше головы! 20 привычек, от которых нужно отказаться, чтобы покорить вершину успеха


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)